Nå får du Coca-Cola® med bringebærsmak
Tidligere i år introduserte Coca-Cola både plantebaserte og økologiske drikker. Denne gangen er det de velkjente merkevarene som får nye og sukkerfrie smaker.
Coca-Cola med bringebærsmak
Høsten store nyhet er «Coca-Cola Raspberry uten sukker», der smaken av Coca-Cola kombineres med et hint av bringebær. – Vi jobber hele tiden med å tilby flere sukkerfrie varianter, og gleder oss til å lansere en Coca-Cola som nordmenn aldri har smakt før. I fjor ble Coca-Cola med sitron en stor suksess, og vi er sikre på at mange også vil like kombinasjonen med bringebær, sier Karen Huffman, Country Manager for Coca-Cola Norge.
Folkets Fanta-favoritt
I vår ble det holdt et Fanta-valg der norske forbrukere fikk bestemme høstens nye Fanta-smak. Resultatet ble gjensyn med en tidligere favoritt.
– Vi ville la folk være med og avgjøre hva vi skulle satse på. Vinneren ble «Fanta Strawberry & Kiwi», en smak som åpenbart har vært savnet av mange. Forskjellen nå er at vi lanserer den i sukkerfri utgave, forteller Huffman.
Nytt fra Urge og Sprite
90-talls helten Urge har mange trofaste fans. De kan nå glede seg til å sjekke ut nye «Urge Chill guarana» uten sukker. Klassikeren Sprite får også en ny sukkerfri smaksvariant med «Sprite Lemon Lime & Cranberry». – Det er spennende å fornye både internasjonale klassikere som Sprite og norske ikoner som Urge. Ved å introdusere nye smaker på våre kjente merkevarer er målet at enda flere skal finne en sukkerfri favoritt, avslutter Karen Huffman.
Nøkkelord
Bilder
Dokumenter
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog
+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon.
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Nyheter fra Coca-Cola21.2.2024 13:37:40 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer flere nyheter for det norske markedet – her får du oversikten.
Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»20.2.2024 14:30:24 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.
Coca-Cola: 25 år med norsk produksjon på Lørenskog19.12.2023 09:32:37 CET | Pressemelding
Det har gått 25 år siden verdens mest populære brus startet norsk produksjon på Lørenskog. – Nå ser vi frem mot de 25 neste, sier Carl Lescroart, administrerende direktør for Coca-Cola Europacific Partners Norge.
Her er Norges beste fotballklubber – på panting8.12.2023 09:29:23 CET | Pressemelding
Årets utgave av Pantedugnaden skapte ekstrainntekter for de deltakende klubbene på nærmere halvannen million kroner. To norske fotballklubber står igjen som Norgesmestere på panting.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola7.12.2023 09:50:51 CET | Pressemelding
Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger. Ved å hylle hverdagsheltene – eller «nissene» om du vil – ønsker Coca-Cola å inspirere folk til å finne frem sin indre julenisse. I disse dager avløser den nye filmen klassikeren «Holidays are coming» på norske TV-skjermer.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom