Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Nyheter fra Coca-Cola

Del

Coca-Cola lanserer flere nyheter for det norske markedet – her får du oversikten.

Tradisjonen tro kommer Coca-Cola med flere nyheter i årets første lanseringsvindu for mat- og drikkevarer. Fokus er også denne gangen gode smaker og valgfrihet for ulike behov og situasjoner.

Nå også på boks

I 2021 ble Coca-Cola Zero Sugar Zero Caffeine lansert i Norge, som et alternativ for alle som elsker den gode smaken, men hverken vil ha sukker eller koffein.

Nå lanserer Coca-Cola denne varianten også på 0,33 l boks. På samme måte som på flaskene markerer en gyllen linje at denne varianten, i tillegg til å være sukkerfri, også er koffeinfri.

– Mange elsker opplevelsen av en kald Coca-Cola fra boks. Nå får de som foretrekker varianten uten sukker og koffein også muligheten til å nyte favoritten på boks. Vi vet at mange gjerne vil ha smaken, men ikke koffeinet, hvis de er kommet et stykke ut på kvelden, sier Tonje Haugen, markedsdirektør i Coca-Cola Norge.

Treningsklassiker får smak av mango

Powerade er en isotonisk sportsdrikk, som i løpet av 20 år på det norske markedet har blitt et selvsagt alternativ for mange som trenger ekstra påfyll under treningsøkten. Nå kommer denne treningsklassikeren i en ny variant – Powerade Golden Mango.

Som navnet sier har Powerade Golden Mango en frisk smak av mango. Karbohydrat-elektrolyttløsninger og vitamin B6 bidrar til å opprettholde ytelsen under trening og erstatte væsketap. Den blir tilgjengelig på 500 ml flasker.

Forbedret smak og utseende på Fanta Orange

Fanta er en av Coca-Cola Companys mest kjente merkevarer. Nå får både Fanta Orange Original og Fanta Orange Zero Sugar nye og forbedrede smaker. Samtidig får de ny logo og nytt design.

– Vi er glade for å presentere disse nye Fanta Orange-smakene. Vi lytter alltid til forbrukerne våre for å forstå deres preferanser best mulig slik at vi kan levere de beste smakene og beste opplevelsene, sier Tonje Haugen.

– Den nye visuelle identiteten minner om behovet for å ha litt humor i hverdagen, og nyte hvert øyeblikk, legger hun til.

“Limited” utgave fra Coca-Cola Creations

Coca-Cola Creations er selskapets kreative univers, som har gitt grunnlaget for flere spennende smaker. Nå kommer en ny smak, i et svært begrenset opplag i utvalgte butikker: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. Denne varianten er laget for å feire K-Pop-bølgen, og ikke minst alle fans av denne.

Coca-Cola K-Wave Zero Sugar har en unik, fruktig – og hemmelig – smak. Som del av denne lanseringen fra Coca-Cola Creations universet vil K-Pop fans få muligheten til å ta del i spesielle opplevelser, både digitalt og fysisk.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye