Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»
Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.
Coca-Cola lanserer nå «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Nyheten springer ut fra selskapets kreative plattform Creations, og kommer i et svært begrenset opplag.
Lanseringen markeres med en rekke opplevelser som feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, blant annet ved å gi dem mulighet til å møte K-Pop-artister både digitalt og i det virkelige liv.
– Denne nyheten feirer et av de mest lidenskapelige fansamfunnene i verden gjennom gode opplevelser for K-Pop-fans, også her i Norge, sier Tonje Haugen, markedsdirektør for Coca-Cola Norge.
– Opplevelsen starter selvfølgelig med den nye smaken, Coca-Cola Zero Sugar krydret med et fruktig hint av K-Pop. Deretter følger blant annet muligheten til å vinne en tur til Sør-Korea for en episk konsertopplevelse, og en KI-drevet reise der fans kan tilpasse sin egen versjon av en musikkvideo, fortsetter Haugen.
Gjennom Coca-Cola-appen kan fansen lage sin egen versjon av musikkvideoen til K-Pop-låta «Like Magic». Ved hjelp av KI kan de legge inn sin egen stemme, navn og ansikt i ulike deler av videoen, og slik pryde skjermen sammen med sine idoler. Resultatet kan de laste ned, og dele med venner og andre fans.
Som del av kampanjen vil Coca-Cola Creations være vert for K-Wave-konserten <Inkigayo> 2. juni. Norske fans kan vinne reise for to til denne konserten i Coca-Cola-appen.
Coca-Cola® K-Wave Zero Sugar blir tilgjengelig i utvalgte butikker i løpet av februar.
Om Coca-Cola Creations®
Gjennom Coca-Cola® Creations-plattformen er det skapt nye smaker, design og uventede opplevelser i skjæringsfeltet musikk, mote og teknologi. Med ny teknologi, samarbeid med kunstnere og designere, og ved å skape opplevelser på tvers av digitale og fysiske verdener, tilfører Coca-Cola® Creations den ikoniske Coca-Cola®-merkevaren nye kreative og kulturelle uttrykk. For mer informasjon om Coca-Cola® Creations, vennligst besøk www.coca-cola.com/creations.
Den globale kampanjen for Coca-Cola K-Wave Zero Sugar er utviklet av Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR og EssenceMediaCom.
Nøkkelord
Kontakter
Inger Marie F. IngdahlKommunikasjonsdirektørCoca-Cola Norge
Merkevarer, produkter og kampanjer
Bilder
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Nyheter fra Coca-Cola21.2.2024 13:37:40 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer flere nyheter for det norske markedet – her får du oversikten.
Coca-Cola: 25 år med norsk produksjon på Lørenskog19.12.2023 09:32:37 CET | Pressemelding
Det har gått 25 år siden verdens mest populære brus startet norsk produksjon på Lørenskog. – Nå ser vi frem mot de 25 neste, sier Carl Lescroart, administrerende direktør for Coca-Cola Europacific Partners Norge.
Her er Norges beste fotballklubber – på panting8.12.2023 09:29:23 CET | Pressemelding
Årets utgave av Pantedugnaden skapte ekstrainntekter for de deltakende klubbene på nærmere halvannen million kroner. To norske fotballklubber står igjen som Norgesmestere på panting.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola7.12.2023 09:50:51 CET | Pressemelding
Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger. Ved å hylle hverdagsheltene – eller «nissene» om du vil – ønsker Coca-Cola å inspirere folk til å finne frem sin indre julenisse. I disse dager avløser den nye filmen klassikeren «Holidays are coming» på norske TV-skjermer.
«Holidays are coming» – her stopper juletraileren14.11.2023 09:13:56 CET | Pressemelding
«Holidays are coming»-traileren fortsetter tradisjonen med å lyse opp norske byer og tettsteder i førjulstiden – akkurat som i TV-klassikeren. Snart starter turen Norge rundt, her er stoppestedene.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom