«Kampanjepris» for landskamper i oktober

Norges Fotballforbund senker prisene fra 500 til 200 kroner på langsidene i Nations League-kampene i oktober.

Publikumsoppslutningen på Nations League-kampen mellom Norge og Kypros var langt under det Norges Fotballforbund hadde håpet og trodd på forhånd. Tilbakemeldingene fra publikum er entydige på at billettprisene var satt for høyt.

Det har Norges Fotballforbund nå tatt konsekvensen av foran de to Nations League-kampene hjemme mot Slovenia 13. oktober og Bulgaria 16. oktober.

- De to kampene blir helt avgjørende for om vi kan kjempe om en EM-plass gjennom Nations League. Vi ønsker fullt trykk på tribunen, og når tilbakemeldingen fra publikum var at vi priset oss for høyt sist, så ønsker vi nå å gå langt i motsatt retning. Vi kjører det vi kaller en kampanjepris til disse to kampene, og håper det kan være et viktig bidrag til at folk i får lyst til å komme på kamp, sier fungerende generalsekretær, Kai-Erik Arstad, i NFF.

De som allerede har kjøpt billett har fått tilsendt informasjon fra Norges Fotballforbund, hvor de kan velge mellom å få en drakt på kjøpet eller å få pengene refundert.

Billettpriser Nations League i oktober:

• Langside, voksen 200 (500 sist)
• Kortside, voksen 200 (300 sist)
• Barn 100 hele tribunen (250 på langside, 100 på kort sist)
• Honnør 100 hele tribunen (25% rabatt sist)
• Studenter 100 i svingen
• OBOS-medlemmer 25% rabatt
• Min fotball-app 25% rabatt
• Oljeberget/NSA 250 bill. gratis til hver gruppering begge kamper, samme plassering