Den populære juletraileren skal landet rundt – her er stoppestedene

(Lørenskog, 13. november) «Holidays are coming»-traileren til Coca-Cola er et kjært innslag for mange i førjulstiden. Både når den ruller over TV-skjermene, og når den ruller landet rundt på Norgesturné. Her ser du stoppestedene for årets reiserute.

Juletrailerens Norgesturné starter i år 24. november i Tromsø. Deretter stopper den i 22 tettsteder og byer over hele landet i ukene frem mot jul.

– Vi får alltid henvendelser om juletraileren lenge før jul, det er ingen tvil om at den får fram julestemningen hos mange nordmenn. I fjor var det flere i nord som savnet besøk, da er det ekstra fint å kunne starte i Tromsø i år, sier Karen Huffman, Country Manager for Coca-Cola Norge.

«Holidays are coming» i ny drakt fra prinseparets favoritter
Den velkjente julereklamen ‘Holidays are coming’ kommer for fullt tilbake på norske skjermer. Den har blitt et kjent juleinnslag over hele verden etter den første visningen i 1995. I år er det spilt inn en ny versjon av sangen som brukes i reklamen. Det er gospelkoret «The Kingdom Choir» – kjent fra bryllupet til britiske Prins Harry og Meghan Markle – som står for det nye lydsporet.

– Dette er første gang vi spiller inn sangen ‘Holidays are coming’ på nytt. Ny tekst og bedre lyd, men fremdeles lett gjenkjennelig for alle fans – og versjonen «The Kingdom Choir» har spilt inn er fantastisk, avslører Karen Huffman.

Faktaramme: Her stopper juletraileren, julen 2018

OBS HAUGENSTUA

Lørdag 22.12

KL. 13-18

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Per Hynne, kommunikasjonssdirektør

phynne@cokecce.com

mob: 95 13 63 22

Frida Keane, kommunikasjonssjef

keane@coca-cola.com

mob: +46 72 1470240

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.The Kingdom Choir synger Holidays are coming

Om Coca-Cola Norge

The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Company Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola European Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola uten sukker, Coca-Cola light®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge, TAB X-tra®, Glaceau Smartwater®, bonaqua®, Adez®, fuzetea®, Honest®, Powerade®, Minute Maid®, Kuli®, CHAQWA®. Coca-Cola European Partners Norge har rundt 600 ansatte i Norge, og Coca-Cola Company Norge har i overkant av 10 ansatte. Se www.coca-cola.no for mer informasjon.