Velkommen til Presselansering for Gullruten 2019

Stiftelsen Gullruten, i samarbeid med TV 2, Nordisk Film TV og Fieldwork har gleden av å invitere til presselansering av de nominerte til Gullruten 2019. Dette skjer fredag 5. april kl. 12.30 på Edderkoppen scene i Oslo.

Jan-Petter DahlPR- og mediesjef

Kontaktperson for spørsmål om seertall fra media rundt programmene som sendes på TV 2-kanalene. Pressekontakt for Skavlan, Nyhets- og sportsprofiler, sportseventer og Allsang på Grensen.

928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

TV 2 og Netflix går sammen om TV-serie med Oslo-avtalen fra 1993 som bakteppe9.5.2019 09:00:00 CESTPressemelding

I dag ble det klart at TV 2, sammen med streamingtjenesten Netflix og den Israelske kringkasteren HOT, setter i gang spenningsserien med arbeidstittel «What happened in Oslo». Seriens utgangspunkt er en kidnapping av en ung norsk jente i Sinaiørkenen, med koblinger til forhandlingene mellom Israel og palestinerne i Oslo i 1993. Serien produseres av norske Monster Scripted, i samarbeid med israelske Drama Team.