Tilbakekaller Änglamark Tortilla chips 125 gram

Coop tilbakekaller Änglamark Tortilla chips 125 gram med utløpsdato 12.6.2018 fra sine butikker etter at det er påvist små mengder gluten i produktet.

Gluten kan fremkalle en allergisk reaksjon hos personer som er allergisk mot gluten. Forbrukere som ikke er allergisk mot gluten, kan trygt spise produktet.

- Det er snakk om svært små mengder gluten, men for sikkerhets skyld har vi besluttet å tilbakekalle det berørte partiet, sier kommunikasjonssjef Harald Kristiansen i Coop Norge.

Forbrukere som er allergisk mot gluten og som har kjøpt Änglamark Tortilla chips 125 gram med best før dato den 12.6.2018 anbefales å levere produktet tilbake til butikk slik at de kan få pengene tilbake.