REMA Etablering Vest er Årets Etablerer

Eiendomsutvikling er en viktig del av REMAs suksess, og hvert år kåres den beste etablereren.

Dette er en region som samarbeider godt med region og Kjøpmenn, og leverer gode resultater for fjoråret. REMA Etablering Vest kan dermed stolt kalle seg Årets Etablerer 2017.

- Lite gleder meg mer enn å kåre denne personen til årets etablerer. Gratulerer, Eirik Fuglum og region Vest, sier Tom Kristiansen, administrerende direktør i REMA Etablering Norge.

Det var en lykkelig gjeng som tok imot prisen, med stående applaus fra salen.

– Dette hadde jeg ikke forberedt meg på, men jeg er ekstremt glad og lykkelig. Jeg har veldig mange dyktige kollegaer rundt meg som denne seieren skal deles med. Tusen takk, sier Eirik Fuglum, Daglig leder i REMA Etablering Vest.

En viktig del av en god etablerers jobb er å sikre de beste beliggenhetene for Kjøpmenn i REMA 1000. For å kunne bære tittelen «Årets Etablerer» må man ha kontroll på regnskapet, evnen til å skape gode relasjoner med andre og knytte til seg nye partnere.

Kjeden har årlig kåret den beste etablereren siden 2015. I fjor var det REMA Etablering Oslo, ved Thomas Dahle som stakk av med seieren.

FAKTA:
Hvert år samles alle Kjøpmenn i REMA 1000 sammen med sitt støtteapparat for å dele informasjon og hente inspirasjon til året som kommer. I år avholdes riksmøtet på Gardermoen. Prisen Årets Etablerer kåres av REMA Etablering.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. Reitangruppen omsatte i 2017 (inkl. franchiseomsetning) for 89 milliarder kroner, sysselsetter 37 000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap og en synlig aktør i Nord-Europas arbeidsliv.