Pressetreff med Alexander Kristoff og Team Coop

I forbindelse med NM fellesstart i Sandefjord inviteres det til pressetreff i Solnesbakken 15, 3159 Melsomvik klokken 10.00 - 11.00 lørdag 23. juni.

Til stede vil følgende utøvere være tilgjengelig for separate intervjuer:

• Alexander Kristoff
  • Sven Erik Bystrøm
  • Krister Hagen
  • Øivind Lukkedal
  • Trond Håkon Trondsen
  • Erlend Blikra
  • Håkon Lunder Aalrust
  • Kristian Aasvold
  • Jon Anders Bekken
  • Anton Tunset

I tillegg vil Stein Ørn og Magnus Børresen være til stede for intervju.

Dette vil være eneste mulighet for separate intervjuer under NM i Sandefjord, og eneste mulighet for intervju med Alexander Kristoff før Tour de France 2018.

Det vil i etterkant være mulig å bli med på den aller siste treningsturen før NM. Vi stiller med to biler som en kan følge. Rytterne vil sykle i 1 - 1,5 time.

For nærmere informasjon og påmelding, vennligst kontakt:

Kristian Dyrnes
Team Coop