PRESSEINVITASJON: TV 2 Nyhetskanalen feirer 10-årsjubileum

Norges første nasjonale nyhetskanal på tv er ti år! Torsdag 20. april skal TV 2 Nyhetskanalens jubileum markeres med en tilstelning og direktesending på Sentralen i Oslo. Pressen inviteres herved til å dekke begivenheten.

Slik blir arrangementet på Sentralen (Øvre Slottsgt. 3):

Kl. 16.00: Dørene åpner.

Kl. 17.00: Arrangement på scenen.

Kl. 17.30: Direktesending på TV 2 Nyhetskanalen med gjester og programlederne Sturla Dyregrov og Elin Ludvigsen.

Kl. 18.00: TV 2 Nyhetskanalens debattprogram «Underhuset» går på lufta fra scenen. Gjester er TV 2-sjef Olav T. Sandnes, kringkastingssjef Thor Gjermund Eriksen, Discovery-sjef Tine Austvoll Jensen og Jon Hustad. Programleder: Yama Wolasmal.

I tillegg kommer eksterne gjester, som politikere, mediefolk og andre gjester som ofte er å se på TV 2 Nyhetskanalen, samt tidligere og nåværende profiler og mange ansatte i TV 2 Nyhetene og TV 2 for øvrig.

Presse som ønsker å dekke arrangementet bes om å sende påmelding til kommunikasjonsrådgiver Håvard Solem - havard.solem@tv2.no.

Håvard SolemKommunikasjonsrådgiver Gutta på tur, Heltenes kamp, Petter uteligger, Kjendisrestauranten, God morgen Norge, God kveld Norge

934 35 922 / 55 90 80 28hvl@tv2.no