PRESSEINVITASJON: TV 2 inviterer til pressemøte med topp 11 i Idol

TV 2 inviterer pressen til å møte de 11 Idol-deltakerne, som nå skal gyve løs på livesendingene.

TOPP 10 I IDOL 2018: Kristian Raanes (bak f.v.), Philip Andreas Rustad, Anders Mowatt Haugland og Øystein Herkedal Hegvik. Foran f.v.: Daniel Kalelic, Carlisle Sienes, Zino, Emma Noor Løvslett, Vilde Skogen og Kamilla Wigestrand. Foto: Håvard Solem/TV 2

Topp 10 i Idol 2018 ble klar i programmet som ble sendt på TV 2 på fredag. Der ble det også kjent at fem deltakere - gjennom en seeravstemming - skulle kjempe om en ellevte plass i finaleheatet.

TV 2 inviterer pressen til å møte alle de elleve deltakerne i H3 Arena på Fornebu (Forneburingen 53) tirsdag 2. oktober. Oppmøte: Kl. 12.45.

Der vil pressen få anledning til å fotografere og gjøre intervjuer med de ti som allerede er klare: Anders Mowatt Haugland (23, Bergen), Carlisle Sienes (21, Lunde i Telemark), Daniel Kalelic (20, Oslo), Emma Noor Løvslett (15 (blir 16 på tirsdag), Bryne), Kamilla Wigestrand (20, Asker), Kristian Raanes (22, Orkdal), Philip Rustad (21, Nesodden), Vilde Skogen (20, Sandnes), Zino Mohammad (21, Drammen) og Øystein Herkedal Hegvik (18, Brekstad).

I tillegg vil pressen få anledning til å møte den ellevte deltakeren som seerne har stemt frem. Her sto det mellom Casper Kuhlmann Kristensen (16, Songdalen i Vest-Agder), Ingita Khan (17, Oslo), Sophie Nordrum Kroken (21, Asker), Victoria Rensel (18, Spikkestad) og Øyvind Weiseth (25, Halsa på Nordmøre).

NB: Den ellevte finalisten skal presenteres i Idol-episoden som går på TV 2 onsdag 3. oktober kl. 20.00. Dette betyr at det er sperrefrist på saker om vedkommende - da dette skal presenteres i tv-sendingen først.

Presse som ønsker å delta på dette, bes melde fra til undertegnede på hvl@tv2.no eller tlf. 934 35 922.

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Idol, Blålys og Otto har fått nok.

934 35 922hvl@tv2.no

KAN FÅ PLASS I TOPP 11: Casper Kuhlmann Kristensen. Foto: Espen Solli/TV 2