Presseinvitasjon: Skal vi danse - FINALE!

Lørdag 17. november kl. 19.30 er det klart for finale i "Skal vi danse"! Presse inviteres til å være tilstede.

Finalen står mellom Jan Gunnar Solli med Rikke Lund og Einar Nilsson med Anette Stokke.

NB: "Skal vi danse" sendes uten nyhetspause i finalen. Slik ser sendeskjema ut for TV 2 lørdag 17. november:

19:30 Skal vi danse
21.30: God kveld Norge: Skal vi danse (spesialsending direkte fra parketten)
22.00 Skavlan
23.00 God kveld Norge

Dersom dere ønsker å være tilstede under finalen, må dere gi beskjed til undertegnede: aml@tv2.no.

Journalistene følger sendingen fra presserom i Nydalen Studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

Dersom dere ønsker fotoplass i salen må dere gi beskjed om det innnen onsdag kl. 14.00.

TV 2 har en egen stillsfotograf tilstede som laster opp bilder fortløpende til Scanpix.no.

Det blir anledning til å gjøre intervjuer på parketten etter at vinneren er kåret.

Adresse: Gullhaug Torg 3

Oppmøtetid for presse: Kl. 19.00

Skal vi danse-finalen sendes direkte på TV 2 fra kl. 19.30.