PRESSEINVITASJON: Pressemøte med «Hver gang vi møtes»-artistene onsdag 9. januar

TV 2 inviterer pressen til pressemøte med artistene i årets sesong av «Hver gang vi møtes».

HVER GANG VI MØTES: Tom Mathisen, Trine Rein, Sol Heilo, Lars Bremnes, Elisabeth Andreassen, Maria Haukaas Mittet og Petter Katastrofe.

Onsdag 9. januar kl. 13.00 blir det pressemøte med årets «Hver gang vi møtes»-artister.

Pressemøte finner sted i lokalene til produksjonsselskapet Mastiff, som har adresse Hammerborggata 9, Oslo.

Artistene i den åttende sesongen av «Hver gang vi møtes» er: Elisabeth «Bettan» Andreassen, Trine Rein, Maria Haukaas Mittet, Petter Katastrofe, Tom Mathisen, Sol Heilo og Lars Bremnes.

Under pressekonferansen vil det bli vist utdrag fra den kommende sesongen, før det blir intervju- og fotomuligheter med artistene.

Presse som ønsker å delta må melde fra til PR- og medierådgiver Unn Grethe Berge i TV 2 på e-post ugb@tv2.no innen tirsdag 8. januar kl. 12.00.

Unn Grethe BergePR- og medierådgiver

Pressekontakt for På tur med Dag Otto, Jakten på kjærligheten, Huskestue, Senkveld med Helene og Stian.

924 03 867ugb@tv2.no