PRESSEINVITASJON: Pressemøte med «Hver gang vi møtes»-artistene 10. januar

TV 2 inviterer pressen til pressemøte med artistene i årets sesong av «Hver gang vi møtes».
HVER GANG VI MØTES: Årets artister er Tor Endresen (f.v.), Hans Petter Aaserud, Claudia Scott, Christel Alsos, Silya Nymoen, Tone Damli og Tshawe Baqwa. Foto: Håvard Solem/TV 2

Onsdag 10. januar kl. 13.00 blir det pressemøte med årets «Hver gang vi møtes»-artister. Pressemøtet finner sted i lokalene til produksjonsselskapet Mastiff (Hammersborggata 9, Oslo).

Artistene i den sjuende sesongen av programserien er: Christel Alsos, Claudia Scott, Hans Petter Aaserud, Silya Nymoen, Tone Damli, Tor Endresen og Tshawe Baqwa.

Under pressemøtet blir det vist utdrag fra den kommende sesongen, før det blir intervju- og foto-muligheter med artistene.

Presse som ønsker å delta må melde fra til PR- og medierådgiver Håvard Solem i TV 2 på e-post hvl@tv2.no senest i løpet av tirsdag 9. januar.

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Hver gang vi møtes, Petter Uteligger, Otto har fått nok, Gullruten, Amandaprisen

Tel:934 35 922 / 55 90 80 28hvl@tv2.no