Presseinvitasjon - Allsang på grensen

Førstkommende onsdag er det klart for årets siste Allsang på grensen, og pressen inviteres til å følge sendingen i Halden.

Opptakene skjer som alltid på Fredriksten festning i Halden.

Katrine Moholt er programleder med Ivar Dyrhaug som gjesteprogramleder.

Tshawe, Amy Diamond, Claudia Scott, John Brungot, Trine Rein, Tone Damli, Silya, Christel Alsos og Hans Petter Aaserud fra Trang Fødsel er artistene som opptrer onsdag 8. august.

Opptakene starter 19.25, og publikum slippes inn på området ca. kl. 18.00. Presse bør være på plass senest kl. 19.00.

Det blir mulighet for å møte programledere og artistene etter sending. Andre spesialavtaler med artistene må gjøres med respektives plateselskap/management.

Akkreditering får man ved å henvende seg til PR- og mediesjef Jan-Petter Dahl i TV 2 på epost: jpd@tv2.no.

NB: TV 2 vil ha egen stillsfotograf på alle opptakene - bildene vil bli distribuert fortløpende via NTB Scanpix.

Spørsmål vedrørende arrangementet i Halden kan rettes til Allsang på Grensen AS v/Heidi Ottesen Sandmo, Tlf. 932 83 418, Mail. heidi@Allsangpagrensen.no

Martine Lunde er med når Bloggerne er tilbake med en ny sesong 1. januar29.11.2018 09:59Pressemelding

Det nye året 2019 starter med en ny sesong med «Bloggerne». I den tiende sesongen av «Bloggerne» får vi bli bedre kjent med Martine Lunde. Vi får også følge Caroline Berg Eriksen, Jørgine «Funkygine» Vasstrand, Anniken «Annijor» Jørgensen, Stina Marie Bakken, Julianne «Pilotfrue» og ektemannen Ulrik Nygård. «Bloggerne» - sesong 10, får premiere 1. januar på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo.