Presseinvitasjon - Allsang på grensen

Førstkommende onsdag er det klart for årets femte Allsang på grensen, og pressen inviteres til å følge sendingen i Halden.

Opptakene skjer som alltid på Fredriksten festning i Halden.

Katrine Moholt er programleder med Alex Rosèn som gjesteprogramleder.

Morten Abel, Stavangerkameratene, Vidar Johnsen, Adam Douglas, John Brungot, Idde Schultz, Vilde og Anna, Thea og Oselie er artistene som opptrer onsdag 25. juli.

Opptakene starter 19.25, og publikum slippes inn på området ca. kl. 18.00. Presse bør være på plass senest kl. 19.00.

Det blir mulighet for å møte programledere og artistene etter sending. Andre spesialavtaler med artistene må gjøres med respektives plateselskap/management.

Akkreditering får man ved å henvende seg til PR- og medierådgiver Anne Martha Leidland i TV 2 på epost: annemartha.leidland@tv2.no

NB: TV 2 vil ha egen stillsfotograf på alle opptakene - bildene vil bli distribuert fortløpende via NTB Scanpix.

Spørsmål vedrørende arrangementet i Halden kan rettes til Allsang på Grensen AS v/Heidi Ottesen Sandmo, Tlf. 932 83 418, Mail. heidi@Allsangpagrensen.no