Presseinvitasjon - Allsang på grensen

Førstkommende onsdag er det klart for årets fjerde Allsang på grensen, og pressen inviteres til å følge sendingen i Halden.

Opptakene skjer som alltid på Fredriksten festning i Halden.

Katrine Moholt er programleder med Eilev Bjerkerud som gjesteprogramleder.

Odd Nordstoga, Modern Talking, Lisa Ekdal, Skei og PT samt Øivind Elgenes er artistene som opptrer onsdag 19. juli.

Opptakene starter 19.25, og publikum slippes inn på området ca. kl. 18.00. Presse bør være på plass senest kl. 19.00. Fotografene har egne reserverte plasser med god oversikt over hele området.

Det blir mulighet for å møte programledere og artistene etter sending. Andre spesialavtaler med artistene må gjøres med respektives plateselskap/management.

Akkreditering får man ved å henvende seg til kommunikasjonssjef Jan-Petter Dahl i TV 2 på epost: jpd@tv2.no.

Spørsmål vedrørende arrangementet i Halden kan rettes til Allsang på Grensen AS v/Heidi Ottesen Sandmo, Tlf. 932 83 418, Mail. heidi@Allsangpagrensen.no