Her er årets «God sommer Norge»-gjeng på TV 2

«God sommer Norge» er tilbake på TV 2 i sommer. Anført av kjente og kjære programledere og profiler, byr TV 2 på sommerlig talkshow - direkte fra Aker brygge fra og med 23. juli.

God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu

«God sommer Norge» byr på aktuelle gjester, gode historier og godt humør i fire uker i sommer. Mandag, tirsdag, onsdag og fredag kl. 20.00 til 21.00 er det «God sommer Norge»-tid på TV 2 i perioden fra 23. juli til 17. august. Programmet sendes direkte fra et glasstudio helt nede på bryggekanten i Oslo.

-Det er en glede at «God sommer Norge» er tilbake på TV 2, og at sommerkveldene igjen fylles av aktuelle gjester, artister og god stemning når flere av våre mest kjente programledere og profiler skal lede sendingene fra Aker brygge. Redaksjonen jobber nå iherdig med kjøreplaner og planlegging mens alle TV 2-profilene gleder seg til hver sin uke med sommerjobb, sier TV 2s programredaktør Jarle Nakken.

Noen av TV 2s dyktigste programledere og største profiler står klare for å gyve løs på sine «sommerjobber». Her blir det programlederpar du vanligvis ikke ser sammen resten av året, i tillegg til at en ny programleder eller profil sendes ut på reise forskjellige steder i landet for å lage reportasjer fra et Norge i sommerskrud.

Dette er programlederne og reporterne i «God sommer Norge»:

Uke 30: Katarina Flatland og Fredrik Græsvik er programledere. Petter Pilgaard og Vendela Kirsebom er på reise i Hardanger.

Uke 31: Guri Solberg og Bjarne Brøndbo er programledere, og Desta Marie Beeder skal på reise i Lofoten.

Uke 32: Eli Kari Gjengedal og Peter Moi Bubresko er programledere, og Finn Schjøll skal på reise på Sør- og Østlandet.

Uke 33: Linn Wiik og Morten Sandøy er programledere. Reisereporter bekreftes snart.

Disse er også med:
Even Hveten (John Brungot) bidrar med sommerquiz fra bondegården sin.
Espen Lervaag sjekker gjestfriheten hos ferierende nordmenn.

Er du i hovedstaden i sommer? Ta gjerne turen innom Aker brygge når vi har sending!

Nina EnghPR- og medierådgiver

Pressekontakt for utenlandske serier, Hotel Cæsar, Bloggerne, Den nakne sannhet, Kompani Spitsbergen og Premier League.

916 05 816nina.engh@tv2.no

God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Katarina Flatland. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Fredrik Græsvik. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Katarina Flatland og Fredrik Græsvik er programledere i uke 30. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu.
Katarina og Fredrik, i sammen med reisereportere Petter Pilgaard og Vendela Kirsebom.
Petter Pilgaard. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu.
Guri Solberg. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Guri Solberg og Bjarne Brøndbo er programledere i uke 31. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Desta Marie Breeder er reisereporter i uke 31, her med programlederduoen Bjarne og Guri. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Desta Marie Breeder er reisereporter i uke 31. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Peter Moi Bubresko og Eli Kari Gjengedal er programledere i uke 32. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Morten Sandøy og Linn Wiik er programledere i uke 33. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Linn Wiik. Foto: God sommer Norge, programledere og reportere. Foto: TV 2/Anton Soggiu
Morten Sandøy. Foto: TV 2/Anton Soggiu.