Coop tilbakekaller Änglamark Økologisk «Grøtis» Smoothie

Coop tilbakekaller Änglamark økologisk «Grøtis» Smoothie med eple, fersken, banan og havre etter at det er funnet mugg på tuten på enkelte klemmeposer.

Coop tilbakekaller Änglamark økologisk «Grøtis» Smoothie med eple, fersken, banan og havre. Foto: Coop

Dette gjelder produkter som er merket med EAN kode 7340011455318 og Best før-dato 09.01.2019.

Årsaken til at det er funnet mugg på tuten på enkelte klemmeposer er feil ved påfylling av posene.

-Vi setter våre kunder, som også er våre eiere, sin sikkerhet høyt og tilbakekaller det berørte partiet, sier Harald Kristiansen, kommunikasjonssjef i Coop Norge.

Kristiansen anbefaler forbrukere som har kjøpt dette produktet med oppgitt EAN kode og best før-dato å levere produktet tilbake til butikk slik at de kan få pengene tilbake.