Coop kaller tilbake Coop Vegetardag boller med ost og chili

Coop kaller tilbake Coop Vegetardag boller med ost og chili da det ikke fremkommer av merkingen at produktet inneholder melk.

Coop kaller tilbake Coop Vegetardag boller med ost og chili. Foto: Coop

Dette gjelder produkter som er merket med EAN kode 7025110180971 og best før-dato 10.05.2019.

Årsaken er at Coop Vegetardag boller med ost og chili ikke er merket med at produktet inneholder melk.

-Vi setter våre kunder, som også er våre eiere, sin sikkerhet høyt og tilbakekaller det berørte partiet, sier Harald Kristiansen, kommunikasjonssjef i Coop Norge.

Kristiansen anbefaler forbrukere som har kjøpt dette produktet med oppgitt EAN kode og best før-dato å levere produktet tilbake til butikk slik at de kan få pengene tilbake.

Coop kaller tilbake Coop Vegetardag boller med ost og chili. Foto: Coop