Tilbakekaller suksesskake

Goman tilbakekaller suksesskake liten 500 g på grunn av bakteriefunn. Produktet er fjernet fra butikk.

Suksesskake liten 500 g

Tilbakekallingen skyldes for høyt innhold av patogene bakterier. Dette kan gi kortvarig ubehag som kvalme, magekrampe, oppkast og diaré.

Vi ber kunder som har kjøpt produktet om å kaste dette eller levere det til butikken og få pengene tilbake, eller et nytt produkt.

Produktene er solgt i 85 Coop-butikker over hele landet. Tilbakekallingen gjelder produkter med følgende LOT-nr:

• 30-0007
  • 17-0033
  • 17-0034
  • 17-0035
  • L52034623
  • L52024523

Suksesskake liten 500 g

Om Coop

Coop er Norges nest største dagligvareaktør og driver i dag ca. 1 250 dagligvarebutikker innenfor seks kjedekonsepter: Obs, Extra, Coop Prix, Coop Mega, Coop Marked og Matkroken. I tillegg driver Coop ca. 120 byggevarehus i kjedene Obs BYGG og Coop Byggmix. Coop har også flere faghandelsprofiler i ulike bransjer, for eksempel elektro. Coop eies av kundene gjennom deres medlemskap i deres lokale samvirkelag. Coop har i dag over 2 millioner medeiere. Samvirkelagene eier fellesorganisasjonen Coop Norge som administrerer og drifter alle fellesoppgaver for lagene.

Følg pressemeldinger fra Coop Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coop Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Coop Norge