Volkswagen tilbyr ny innstegsmodell av e-up!

Volkswagen i Norge åpner nå opp for bestilling av en ny innstegsmodell av e-up!. Volkswagen e-up! Entry vil være en attraktiv modell for kunder som er opptatt av en rimelig, sikker og moderne elbil.

Volkswagen e-up! har siden introduksjonen i 2013 og faceliften i 2016 blitt en populær elbil i Norge. E-up! er fortsatt den eneste elbilen i sin klasse med 5 stjerner i Euro NCAP. Volkswagen lanserer nå en ny innstegsmodell som vil være et godt valg for kunder som ønsker en sprek, sikker og moderne elbil. Volkswagen e-up! Entry tilbys til redusert pris og noe enklere utstyrsnivå enn modellen e-up! High.

Den nye modellen e-up! Entry vil koste fra kr 171.100 (eks. frakt- og leveringsomkostninger).

Standardutstyret inkluderer blant annet "Climatronic"-elektronisk klimaanlegg, multifunksjonsdisplay, smartphone integrasjon, "Radio Composition" med DAB+ og 6 høyttalere, City nødbrems, høydejusterbart førersete, kjørelys med "Coming & Leaving Home" funksjon samt lys- og regnsensor. Bilen kommer med setetrekk stoff i "Fusion Grey", har variabelt bagasjeromsgulv, delt (40/60) nedfellbart baksete, sentrallås og elektriske vindusheisere foran.

(Pris inklusive frakt- og leveringsomkostninger Oslo kr. 179.900.)

240 33 300http://www.volkswagen.no/

Volkswagen er Norges mest kjøpte bilmerke, og det for åttende året på rad i 2017. Volkswagen har modeller for enhver smak, og ligger helt i tet når det gjelder teknologi, sikkerhet og miljø. Volkswagen er ledende på ladbare biler i Norge med sine elbiler og ladbare hybrider. Globalt skal Volkswagen bli verdensledende innen elektrisk mobilitet, med en produksjon på en million elbiler fra 2025.