Compass FairsCompass Fairs

Venter nærmere 7.000 besøkende til Boligmesse i Vardhallen

9.-11. februar blir det Boligmesse i Haugesund, og prosjektlederne Rudi Rørstad og Ronny Bjørnsen lover en flott og inspirerende messe.

Mange messebesøkende kommer for å snakke med ekspertene ansikt til ansikt.

– Det kommer over 80 utstillere, som alle vil gjøre sitt beste for å dele av sin ekspertkunnskap. I år har vi spesielt mye innen utemiljø, enten du trenger solskjerming, en entreprenør for å bygge om hagen eller ønsker en vinterhage for å nyte uteplassen hele året, forteller prosjektlederne fra arrangøren Compass Fairs AS.

Ellers kan man finne inspirasjon til både kjøkken, bad, stue og garderobe – for å nevne noe. Og er du ute etter å kjøpe deg et helt nytt hus, blir det gode muligheter for å slå av en prat med en av de 11 husleverandørene som kommer på messen. En av husleverandørene, Trygve J. Sjøen, lanserer for eksempel et helt nytt prosjekt bestående av seks eneboliger, som har en fantastisk utsikt ut mot Haugesund og Røvær.

Rørstad og Bjørnsen tror helgens messe vil fenge mange fra Haugalandet, og venter stor pågang gjennom hele helgen.

– Vi tror og håper på et sted mellom seks og syv tusen besøkende i løpet av helgen, sier Rørstad.

Spennende konkurranser

Både lørdag og søndag skal Otto Robsahm, kjent fra TV-programmet «Sinnasnekker’n», holde foredrag der han deler av sin kunnskap og gir publikum gode råd for å komme i gang med sine boligprosjekter.

– Otto skal også kåre messens Handygirl og Handyman, og det er alltid spennende å se hvem som løser Ottos utfordringer på best mulig måte, sier Bjørnsen.

Handygirl-konkurransen går av stabelen lørdag klokka 15.00, mens mennene skal i aksjon til samme tid søndag.

Deler ut Samsung-produkter for 50.000 kroner

Gjennom hele helgen er det også mulig å registrere seg i messekonkurransen, og nytt av året er at vi trekker en vinner på hver messe.

– Trekningen skjer søndag klokka 16.30, da finner vi ut hvem som stikker av med ulike Samsung-produkter til en totalverdi på 50.000 kroner. Like etterpå blir det ballongslipp – fanger du en ballong med premielapp i, så er premien din, frister prosjektlederne.

Barneparken er også åpen, og der blir det arrangert morsomme aktiviteter for barna mens foreldrene blir inspirert.

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Fredag kl. 12 – 19  Lørdag kl. 10 – 18  Søndag kl. 10 – 17

Ronny Bjørnsen: 482 24 813 / ronny@boligmesse.no

Rudi Rørstad: 482 03 030 / rudi@boligmesse.no

Mange messebesøkende kommer for å snakke med ekspertene ansikt til ansikt.
Lørdag kl. 15  arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier.
Lørdag kl. 15 arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier.
Boligmessen passer for alle som er ute etter tips til oppgradering og bygging av bolig. Stadig flere unge og barnefamilier besøker boligmessen.
Helgens Boligmesse er en av 19 boligmesser i 2017. Arrangøren har opplevd økt kjennskap og mer besøk de siste fire årene. Foto: Bård Gundersen

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesse. Messen er landsdekkende, og i 2017 arrangeres 19 boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør.

I tillegg arrangeres tilsvarende messer i Sverige, Danmark og Tyskland. Compass Fairs AS er totalleverandør, og leverer alt av utstyr til messer, kongresser og alle typer store og små arrangementer.