Velkommen til vår på IKEA

Denne våren gjør vi plass for de gode vanene. Vi vil gjøre det mulig for deg å leve et liv med omtanke for både deg selv og verden rundt deg. Materialene er naturlige, i alt fra nøytrale jordfarger til ulike blånyanser.

Vi hilser våren velkommen med møbler i rotting, blomsterpotter i bambus og tepper i ull. Det er materialer som gir en naturlig følelse og som passer fint til stilen du har ellers. Vi har også massevis av tekstiler, som sengesett og tekstilkolleksjoner for barnerommet. I tillegg til sengetøy i fine mønstre lanserer vi ei vokseseng for barn og ei klassisk vugge til baby.
Badet får også en oppgradering med nye oppbevaringsmøbler, et dusjforheng og håndklær i en tidløs stil.

Det handler rett og slett om å innrede et hjem som fungerer både nå og i fremtiden. Tanken med lanseringen er å skape en balanse mellom det å leve et moderne liv og det å komme nærmere naturen. Den skal oppmuntre til en livsstil i saktere tempo.

Velkommen til våren.

IKEAs forretningsidé er å tilby et stort utvalg form- og funksjonsriktige hjeminnredningsartikler til så lave priser at så mange som mulig får råd til å kjøpe dem. Det er i dag 419 IKEA-varehus i 50 land i verden. 365 av disse, inklusive alle norske varehus, er en del av INGKA-gruppen, resten av andre franchisetakere. Sist år hadde disse varehusene 783 millioner besøk, mens nettsidene ble besøkt 2,1 milliarder ganger.

I Norge har IKEA syv varehus; ett i Oslo, ett i Asker, ett i Bergen, ett i Stavanger, ett i Trondheim, ett i Lillesand og ett på Ringsaker. Totalt jobber det litt over 3000 medarbeidere i IKEA Norge.

IKEA tilbakekaller SÖTSAK SKUMTOPP, skumboller med sjokolade, 180 g, grunnet uklar innholdsfortegnelse av allergenet melk i listen over ingredienser12.3.2019 11:59:18 CETPressemelding

IKEA tilbakekaller SÖTSAK SKUMTOPP, skumboller med sjokolade, 180 g, grunnet uklar innholdsfortegnelse av allergenet melk i listen over ingredienser. Matsikkerhet har topp prioritet hos IKEA og vi ønsker å gjøre kundene våre oppmerksomme på at SÖTSAK SKUMTOPP med best før-dato mellom 2019-03-12 og 2019-04-18 er berørt av denne tilbakekallingen. Kunder som er allergiske eller intolerante mot melk eller melkeprodukter, er rådet til å levere tilbake SÖTSAK SKUMTOPP på sitt lokale IKEA-varehus, hvor de vil få refundert hele beløpet.