Sommerens nyheter fra TINE

«På farta»-produkter med nye og spennende smaker, proteinvann fra YT og ny miljøvennlig emballasje på TINE Revet ost. Dette er blant sommernyhetene fra TINE som vil være tilgjengelig i butikk fra 30. april.

Vi er stadig mer på farten og det viser seg også i nordmenns spisevaner. «Snacking» er et nytt begrep som omfavner alt som spises eller drikkes mellom måltidene, eller som en erstatning for eller i tillegg til et av de faste måltidene. Denne trenden viser seg også i TINEs nyeste produktinnovasjoner som muliggjør større variasjon i mellommåltidene.

Ost på farta

Nordmenn spiser mer og mer ost, også på farta. Norvegia® Lettost 16% fett StaverJarlsberg® Original Staver og Norvegia® Original Staver er perfekte både i matpakka, som kveldssnacks eller om du bare er litt sulten. Her får du ekte norsk ost med den samme velkjente smaken du kjenner fra Norvegia og Jarlsberg, i ny form.

TINE Ostestaver

Laktosefri gresk yoghurt med granola

Nyheten TINE Gresk yoghurt med granola er et smart valg når sulten melder seg. Yoghurten er laktosefri, har et lavt fettinnhold og kommer i et praktisk beger med skje slik at du kan spise den hvor som helst og når som helst. I tillegg er den proteinrik med 13 gram protein per beger og en kilde til fiber. i to friske smaker: Vanilje og pasjonsfrukt

Redder deg ut av «krisesulten»

Go'morgen® yoghurt med smak av rød dragefrukt og bringebær er en frisk sesongvariant i den kjente Go’morgen-familien. Dette er den perfekte sommersmaken.

Go'morgen® yoghurt UTEN med pasjon- og kokossmak er uten tilsatt sukker og søtet med søtstoff. Pasjonsfrukt og kokos gir en smak av sommer og en spennende smakskombinasjon med eksotisk vri.

I fjor lanserte Go’morgen, med «krisesulten» i spissen, to müsli-og nøttebarer. Nå tar vi det et steg videre og lanserer Go’morgen müsli- og nøttebar med sjokolade, mandel og peanøtterGode smaker av nøtter, müsli og mørk sjokolade. En cerealbar er perfekt om man ønsker variasjon fra de mer tradisjonelle mellommåltidene.

YT Proteinvann

Etter trening kan det være ekstra behov for litt påfyll og YT Proteinvann er frisk og leskende. Proteinvannet inneholder hele 13 gram myseprotein per flaske og er helt uten tilsatt sukker*. YT proteinvann kommer i smakene Jordbær og granateple, og Sitron og Lime, og inneholder kun 56 kalorier per flaske. Flasken kan selvfølgelig pantes.

*Søtet med søtstoff

Litago® Shake

Nå får du den herlige Litago®-smaken i spennende milkshakevarianter. Prøv Litago® Shake med de fristende smakskombinasjonene sjokolade & karamellog jordbær & banan. Konsistensen er fyldig, men samtidig luftig – akkurat slik en ekte milkshake skal være. Rist i 20 sekunder, så er den klar.

TINE Revet Ost – nytt design, mer miljøvennlig emballasje

TINE Revet ost 4 oster, TINE Revet ost original, TINE Revet ost lett 17% og TINE Revet Norvegia kommer nå med nytt design og mer miljøvennlig emballasje. Den nye emballasjen er designet med mål om at hele emballasjen skal kunne materialgjenvinnes, altså bli brukt om igjen når den blir resirkulert.

Ved å bytte plastmateriale og å endre fargen sikrer vi at plasten lett kan gjenvinnes og bli til andre produkter som fleecemateriale, blomsterpotter og eller annen ny emballasje.

Drikkenyheter fra Sunniva

Sunniva lanserer to nye smaker i sTe-poteføljen: Sunniva  isTe vannmelon og Sunniva  isTe med smak av Mango. Noisy® relanseres med nytt, kult design og kommer samtidig med to nye zero-varianter: Noisy® ZERO  mango & pasjon, og Noisy® ZERO  pære & sitron. Zerovariantene innholder bare 3 og 6 kcal per flaske.

Noisy®  ZERO

Sammen med relanseringen av  Noisy® introduserer vi nå endelig  Noisy® ZERO. Dette er en  spennende nyhet som er nesten  helt uten kalorier.  Noisy® ZERO kommer i to nye smaker: Noisy® ZERO  mango og  pasjonsfrukt  er en ny og  spennende smakskombinasjon av to populære frukter og  Noisy® ZERO pære og  sitron er unik og forfriskende.

Sunniva  isTe  i nye, forfriskende sommersmaker

Slukk tørsten med smaken av vannmelon eller mango i sommer. Nyheten Sunniva frukt-isTe er en spennende blanding av te og juice (5%). Dette gir en forfriskende og fruktig smak, perfekt for varme sommerdager. Sunniva  isTe  vannmelon  og  Sunniva  isTe  med smak av mango har et lekent design som skiller seg ut!