REMA 1000 PÅ VINNERLAG MED HÅNDBALLGUTTA

Norges Håndballforbund og REMA 1000 har inngått en avtale som gjør REMA 1000 til hovedsponsor for Håndballgutta de neste fire årene.

REMA 1000 skal i tillegg spille på lag med resten av håndball-Norge! Gjennom håndballskoler over hele landet skal vi bidra i rekruttering til håndball og tilrettelegge for at enda flere unge kan drive med idrett.

Vi vil også være tilstede på alle kampene til Håndballjentene. I tillegg til å være hovedsponsor for håndballgutta, vil vi støtte yngre landslag på herresiden. Sammen skal vi etablere gode vaner for håndballspillere gjennom fokus på å spise sunt i en aktiv hverdag.

- Vi i REMA 1000 gleder oss vanvittig til å spille på vinnerlag med Håndballgutta og Håndballjentene. Det betyr mye for oss å kunne bidra til at mange barn får drive med idrett. Samarbeidet skal bidra til å skape idrettsglede og bevissthet rundt et sunt kosthold, sier sponsorsjef i REMA 1000, Vidar Riseth.

- Vi er svært stolte over å presentere REMA 1000 som ny hovedsponsor til Håndballgutta, sier Generalsekretær i Norges Håndballforbund, Erik Langerud. Avtalen omfatter alle våre fem landslag på herresiden, og med dette sikrer vi ytterligere satsning i alle aldre de kommende fire sesongene.

For REMA 1000 er det gledelig å kunne bidra til at både topp og bredde i håndball-Norge når sine drømmer og mål. Sammen skal vi jobbe for en sunn idrettshverdag med et godt og rikt kosthold. Sunn mat er viktig for å lykkes og trives med idrett. Vi er veldig glade for å få samarbeide med Norges Håndballforbund om dette i de neste fire årene.

Ytterligere informasjon:

REMA 1000: Sponsorsjef Vidar Riseth, vidar.riseth@rema.no
Norges Håndballforbund: Generalsekretær Erik Langerud, telefon 915 84 953

Reitangruppens visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. Reitangruppen omsatte i 2017 (inkl. franchiseomsetning) for 89 milliarder kroner, sysselsetter 37 000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap og en synlig aktør i Nord-Europas arbeidsliv.