Ragn-Sells AS inngår samarbeid med Westco Miljø

Ragn-Sells AS inngår samarbeid med Westco Miljø i Stavanger og Rogaland.

Overkapasitet av mottak- og behandlingsanlegg

Overkapasitet av mottak- og behandlingsanlegg i Stavanger er utgangspunktet for at Ragn-Sells har bestemt seg for til å legge ned sitt anlegg på Randaberg for heller å benytte seg av mer sentrale anlegg i regionen. Ragn-Sells AS vil fortsette sin virksomhet i Stavanger og resten av Rogaland gjennom samarbeid med en lokal avfallsleverandør. Valget har falt på Westco Miljø som i dag er en meget godt etablert aktør i fylket.

Samme kundeløsninger

Ragn-Sells AS avdeling Stavanger vil fortsette med å tilby samme kundeløsninger og servicegrad som i dag. Fokus fremover vil være miljøvennlige og moderne avfallstjenester og effektive transportløsninger for både eksisterende og nye kunder.

Burkhard Rüther
Regionsjef