Radio på agendaen – kontaktmøte med Norsk Lokalradioforbund
På møtet gjekk Medietilsynet gjennom tilsynets strategi for å fremme mediemangfald og kritisk medieforståing i Noreg, samt dei viktigaste prosjekta som skal støtte opp om strategien. Medietilsynet jobbar no med ei befolkningsundersøking om kritisk medieforståelse, og har starta arbeidet med å levere årlege statusrapportar på mediemangfoldet i Noreg.
Tilsynet jobbar også for få på plass hyppigare marknadsrapportar om mediebransjen. Medietilsynet orienterte vidare kort om oppdraget frå Kulturdepartementet om å utgreie framtidig distribusjon av lokalradio på FM. Denne utgreiinga skal leverast til departementet i mai. Som eit ledd i dette arbeidet vil Medietilsynet be om innspel frå aktørane for å få synet deira på framtidig distribusjon av FM.
Norsk Lokalradioforbund er svært oppteken av verdien av FM for lokalradioen si framtid, og meiner at lokalradiobransjen treng meir tid for å klare overgangen til digitalradio (DAB). 30 prosent av aktørane som sender på FM har parallelldistribusjon på DAB. Lokalradioforbundet meiner vidare at lokalradiobransjen treng FM for å klare investeringane på DAB og ønsker ei forlenging på FM fram til 2031. Forbundet ga uttrykk for at det vil gi tryggleik for investeringar og vedlikehald i denne overgangsperioden. Norsk Lokalradioforbund representerer 121 lokalradioar med til saman 238 innhaldskonsesjonar og utgjer om lag 80 prosent av lokalradiobransjen.
Nøkkelord
Kontakter
Hanne Nistad SekkelstenDirektør for juridisk og regulatorisk avdeling
Tel:48076123hanne.sekkelsten@medietilsynet.noBilder
Om Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder om barn og unges bruk av digitale medier, setter aldersgrenser for kinofilm, forvalter støtteordninger, behandler søknader om og fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kulturdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Færre brudd på reklamereglene hos norske tv-kanaler16.4.2024 06:50:00 CEST | Pressemelding
Norske tv-kanaler er blitt flinkere til å følge reklameregler. Det viser Medietilsynets store vårkontroll med TV 2, NRK, TVNorge og VGTV.
16 nye aviser søker om produksjonstilskudd15.4.2024 06:50:00 CEST | Pressemelding
174 aviser har i år søkt om produksjonstilskudd til nyhets- og aktualitetsmedier. Blant de nye søkerne er det både lokalaviser og aviser med hele landet som nedslagsfelt.
Filmdistributør får åtvaring frå Medietilsynet for feil aldersgrense12.4.2024 11:13:15 CEST | Pressemelding
Medietilsynet meiner at kinofilmen «Døde menn går på ski» hadde for låg aldersgrense og gir distributøren ei åtvaring. Grensa er no endra frå 12 til 15 år.
Medietilsynet: Nødvendig med en strategi mot desinformasjon8.4.2024 13:14:18 CEST | Pressemelding
Kunstig skapt innhold, økt politisk konflikt og rask spredning av desinformasjon i sosiale medier aktualiserer behovet for en strategi mot desinformasjon, mener direktør Mari Velsand i Medietilsynet. I helgen varslet regjeringen at det skal utvikles en slik strategi.
Forbod mot reklame i radio og tv i påska21.3.2024 06:50:00 CET | Pressemelding
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar denne dagen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom