Presselansering av unikt samarbeid for bylogistikk i Oslo

Gjenvinningsselskapet Ragn-Sells, logistikkleverandøren Bring og KLP Eiendom inviterer til lansering av et helt nytt samarbeid for bylogistikk i Oslo. Den skjer mandag 8. april 2019 klokken 10.00 foran Posthuset, Biskop Gunnerus’ gate 14a.

Presselanseringen av det unike samarbeidet vil skje mandag 8. april klokken 10.00 foran Posthuset i Oslo.

Det unike samarbeidet skal bidra til mindre trafikk, mindre støy og færre utslipp i Oslo sentrum, samtidig som kundenes behov for gode tjenester blir tatt vare på.

Byrådsleder Raymond Johansen og byråd for miljø og samferdsel Lan Marie Nguyen Berg vil være til stede under presselanseringen.

Påmelding

Påmeldingen til lanseringen kan gjøres til presse@posten.no. Ved behov for mer informasjon kan Jørn Michalsen i Posten Norge kontaktes på telefon 91345748.