Pål Nordby fast ansatt i Jarlsberg Avis

Styret i Jarlsberg Avis har denne uken ansatt Pål Nordby som ny ansvarlig redaktør og daglig leder i Jarlsberg Avis.

Pål Nordby, Jarlsberg Avis

Pål Nordby har vært ansatt i Jarlsberg Avis siden 2007. Først som journalist, deretter som nyhetsleder og i de siste halvannet året som vikarierende ansvarlig redaktør for Ingunn Larsen som har hatt foreldrepermisjon.

- Ingunn velger å avslutte sitt arbeidsforhold i Jarlsberg Avis fra 1. januar, og jeg vil med dette takke henne for en solid innsats i den tiden hun har ledet mediehuset sier styreleder i Jarlsberg Avis, Øystein Hjørnevik.

- Vi er nå svært fornøyde med at Pål Nordby har sagt ja til å ta over ansvaret i Jarlsberg Avis, og vi vet at vi med Pål får en erfaren nyhetsperson som har vært sentral i å bygge avisas sterke posisjon i Holmestrand og Hof gjennom flere år. Dette er resultatene fra årets Afakta undersøkelse et bevis på. Jeg er sikker på at Pål er den rette personen som vil lede Jarlsberg Avis i det daglige arbeidet og i kommende omstillingsprosesser, og at avisa ytterligere vil styrke sin posisjon i lesermarkedet i tiden som kommer, sier Hjørnevik.

Pål Nordby, Jarlsberg Avis