Internasjonal salgsstart for nye Audi e-tron

I dag, 24. januar, åpner Audi e-tron for bestilling for kunder i Europa.

Rett før jul åpnet Audi Norge for salg av lanseringsmodeller for de første kundene på reservasjonslisten. I dag åpner de for ordinær bestilling, og både kunder med og uten reservasjonsnummer kan bestille nye Audi e-tron. Riktignok understreker Audi at kundene med et reservasjonsnummer selvfølgelig blir ivaretatt først.

- Dette er en dag vi har gledet oss til, og det håper vi kundene har også. Dette er den største lanseringen vi har gjort siden quattro ble lansert på 80-tallet, og så langt har produktet stått til forventningene. Helt siden bilen ble vist for første gang i 2015 har interessen og oppmerksomheten vært enorm. Nå er endelig salget i gang, og vi gleder oss til å ivareta våre kunder, sier Elin Sinervo, Direktør i Audi Norge.

I dag åpner også andre europeiske markeder for bestilling av Audi e-tron.