Innholdsrik Boligmesse inntar fotballhallen i Sotra Arena til helgen

Til helgen 17. – 19. februar bør alle som skal pusse opp, bygge på, bygge nytt eller bytte bolig ta turen til årets store Boligmesse i Sotra Arena for å få tips, inspirasjon, nyheter og gode tilbud.

Helgens Boligmesse er en av 19 boligmesser i 2017. Arrangøren har opplevd økt kjennskap og mer besøk de siste fire årene. Foto: Bård Gundersen

Det er tredje året på rad at arrangøren Compass Fairs rigger i stand Boligmesse i Sotra Arena. – Vi har fått kjempeoppslutning fra mange interessante lokale og landsdekkende utstillere i år, og har derfor utvidet kapasiteten ved å bruke den store fotballbanen i Sotra Arena, forteller prosjektleder Kjetil Jacobsen, som er storfornøyd med at årets messe har 125 utstillere, 30 flere enn i fjor.

Jacobsen og makker Toril Hallan understreker at bransjemiksen er god, og at de besøkende vil finne det meste av det de trenger til prosjektene sine hjemme, på hytta eller til utemiljøet. – En tur på helgens Boligmesse vil gi god oversikt over hva som finnes på markedet, og da er det jo ekstra nyttig å snakke med ekspertene selv for å få tips og råd, samtidig som det vanker gode messetilbud i tillegg, smiler Hallan.

Boligmesse betyr også tilbud til de som ønsker opplevelser og aktiviteter i tillegg til å oppgradere boligen. – På lørdag er det mulig å ta en helikoptertur for de som ønsker å unne seg en titt på Sotra og omegn fra luften, frister Jacobsen.

Otto Robsahm er en populær kar når det er Boligmesse. Han er også med i år, med nye foredrag og populære konkurranser som Handy Girl og Ballongslippet med flotte premier fra utstillerne.

Prosjektlederne oppfordrer alle besøkende å delta i messekonkurransen Vinn ekte kjøkkenglede.

– Nordmenn elsker å fornye kjøkkenet, og det er en av de mest etterspurte kategoriene på Boligmessen. De som deltar i konkurransen, kan bli den heldige vinneren av et Epoq kjøkken med smarte hvitevarer levert av Lefdal og Elkjøp. Premien har en verdi på opptil 150.000 kroner, avslutter Hallan, og ønsker velkommen til en hyggelig handel på helgens Boligmesse i Sotra Arena.

Se program, utstillerliste og messeavis med tilbud på boligmesse.no

Messekontakt/prosjektledere:
Kjetil Jacobsen Tlf. 922 52 838/e-post: kjetil@boligmesse.no
Toril Hallan Tlf. 907 73 789/e-post: toril@boligmesse.no

Lørdag kl. 15  arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier. Foto: Boligmesse
Lørdag kl. 15 arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier. Foto: Boligmesse