Gull til MENY i ANFO Effekt
- Vi er spesielt stolte av å motta akkurat denne prisen fordi den belønner utviklingen over flere år. Dette er ikke en bestemt kampanje, men summen av alt vi har gjort for å styrke merkevaren MENY, sier Markedsdirektør Jørgen Normann-Larsen i MENY.
Levere på strategien
ANFO Effekt sitt mål er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.
Juryen mener MENY, basert på solid innsikt, har en tydelig strategi for hvordan merkevaren skal differensiere seg, og gjennom dette få flere kunder til å besøke oftere og handle mer. Videre mener juryen at uttaket og helheten i elementene som leverer strategien i kundemøtet er klokkerene og leverer et overbevisende og sterkt resultat.
- At juryen mener det er en klar og tydelig sammenheng mellom innsikt, strategi, tiltak og resultat betyr enormt mye for oss, sier Normann-Larsen.
Samarbeidende byråer er Kitchen, Carat, Making Waves og Gambit H+K.
- Dette er også en pris til våre 10 000 ansatte som hver dag går på jobb for å gi kundene utvalg, kvalitet og service. Spiser du bedre, lever du bedre, sier Jørgen Normann-Larsen i MENY.
Kontakter
Jørgen LarsenMarkedsdirektør
(Foto: Kilian Munch)
Trine ErichsenPressekontakt
Tel:+47 982 34 899trine.erichsen@meny.noBilder
Om MENY
MENY er Norges ledende supermarkedkjede på nett og i butikk med 188 butikker og en omsetning på 22 milliarder kroner i 2021. MENYs lidenskap er gode råvarer, norsk matkultur og gode matopplevelser. I MENY sier vi at spiser du bedre, lever du bedre. Vi er overbeviste om at mat er viktig for folks livskvalitet. MENY har stort utvalg, mye ferskvare og måltidsløsninger, eget bakeri, mange tusen lokalmatprodukter og store frukt- og grøntavdelinger, men også hundrevis av ukentlige tilbud. Nær 10 000 matarbeidere sørger for personlig service og matfaglig veiledning. For inspirasjon, oppskrifter, vareinformasjon og tilbud, se meny.no. MENY er en del av NorgesGruppen.
Følg pressemeldinger fra MENY
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra MENY på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra MENY
MENY lanserer kundeklubb20.4.2024 08:00:00 CEST | Pressemelding
Med kundeklubben «MENY Mer» skal kundene pleies mer individuelt. – Vi må gi kundene mer av det de faktisk liker. Basert på tidligere kjøp skal de nå få flere og mere relevante tilbud, samt mer skreddersydd matinspirasjon, sier markedsdirektør Jørgen Normann-Larsen i MENY.
Nær halvering av matsvinnet21.3.2024 15:29:41 CET | Pressemelding
MENY har redusert matsvinnet med 45 prosent målt i tonn, mot 2015. I 2023 gikk matsvinnet ned med 11 prosentpoeng fra året før. – Vi er langt fra i mål, men glade for at vårt arbeid gir gode resultater, sier Unni Skjønhaug, driftsansvarlig for matsvinn i MENY.
MENY Revetal kåret til landets beste31.1.2024 14:50:46 CET | Pressemelding
MENY Revetal gikk igjen til topps i den høythengende MENY-kåringen «Årets butikk». – Å vinne prisen én gang er imponerende, å vinne for sjette gang skal ikke være mulig. At Norges råeste supermarked ligger i et lite tettsted i Vestfold, sier alt om dedikasjonen, presisjonen og atmosfæren til MENY Revetal, sier Vegard Kjuus, juryleder og MENY-sjef.
1 million matposer reddet fra søpla27.12.2023 09:00:00 CET | Pressemelding
MENY-kundene har nå totalt reddet en million poser med overskuddsmat, tilsvarende 1000 tonn, via appen Too Good To Go. – Kundene får god mat til en billig penge og vi unngår å kaste mat. En fin og viktig ordning, sier bærekraftsansvarlig Kenneth Skauge i MENY.
Barnegrøt med 100% norske, naturlige råvarer10.11.2023 12:57:41 CET | Pressemelding
For første gang får vi en 100 prosent norsk barnegrøtserie inn i dagligvarehylla. – Jeg er opptatt av at vi skal spise norsk mat, og at det ungene får i seg er trygt og kortreist, sa landbruks- og matminister Geir Pollestad da han lanserte barnegrøten på gården til Den sorte havre i Våler.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom