Gull til MENY i ANFO Effekt

MENY stakk av med den gjeveste prisen under den prestisjetunge konkurransen ANFO Effekt. Supermarkedkjeden vant i kategorien «Vekst» for enestående utvikling av merkevaren.

- Vi er spesielt stolte av å motta akkurat denne prisen fordi den belønner utviklingen over flere år. Dette er ikke en bestemt kampanje, men summen av alt vi har gjort for å styrke merkevaren MENY, sier Markedsdirektør Jørgen Normann-Larsen i MENY.

Levere på strategien
ANFO Effekt sitt mål er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.

Juryen mener MENY, basert på solid innsikt, har en tydelig strategi for hvordan merkevaren skal differensiere seg, og gjennom dette få flere kunder til å besøke oftere og handle mer. Videre mener juryen at uttaket og helheten i elementene som leverer strategien i kundemøtet er klokkerene og leverer et overbevisende og sterkt resultat.

- At juryen mener det er en klar og tydelig sammenheng mellom innsikt, strategi, tiltak og resultat betyr enormt mye for oss, sier Normann-Larsen.

Samarbeidende byråer er Kitchen, Carat, Making Waves og Gambit H+K.

- Dette er også en pris til våre 10 000 ansatte som hver dag går på jobb for å gi kundene utvalg, kvalitet og service. Spiser du bedre, lever du bedre, sier Jørgen Normann-Larsen i MENY.