Grenland Rør blir GK Rør

Grenland Rør AS fusjoneres inn i GK Rør AS fra og med 1. april 2016.
Grenland Rør AS ble 1. april en avdeling i GK Rør AS.

Grenland Rør i Porsgrunn ble kjøpt opp av GK Rør 1. januar 2016, og blir nå en avdeling i GK Rør AS. Dermed vil de 37 ansatte ikle seg arbeidsklær fra GK Rør.

- Ved å komme inn i GK Rør kan vi i større grad benytte oss av den tunge kompetansen og kapasiteten en markedsledende rørentreprenør kan tilby, og står således sterkere til å møte kundenes forventninger og ambisjoner, forteller avdelingsleder Tore Haugom.

Administrerende direktør Geir Bjørke i GK Rør AS er svært fornøyd med fusjonen.

- Vi ønsker de ansatte ved avdelingskontoret i Porsgrunn hjertelig velkomne inn i GK Rør-familien. Ved å samle alt i samme selskap, øker vi vår kapasitet til å følge opp og kvalitetssikre alle våre leveranser og kan dra større synergier både innen markedsarbeid og administrative tjenester, sier Bjørke.

Grenland Rørs kunder vil fortsatt kunne forholde seg til sine kjente kontaktpunkter også etter fusjonen.

GK Rør er nå representert med kontorer i Oslo, Haugesund, Porsgrunn, Kjeller, Hamar, Gjøvik, Lillehammer, Otta, Vågå, Trondheim, Bodø, Tromsø og Hammerfest.

GK Rør tilbyr tekniske løsninger innenfor sanitæranlegg, baderom, varmeanlegg, varmepumper, kjøleanlegg, og sprinkleranlegg og fjernvarme. Vi leverer energibesparende løsninger til privatboliger, offentlige bygg, industri og private næringsbygg.

Med over 400 ansatte er vi en av landets ledende rørentreprenører. Virksomheten er en del av GK Konsern, som er en av landets største leverandører av totaltekniske løsninger innenfor nybygg og drift.

Tore Haugom
Avdelingsleder GK Rør Grenland
Tlf: 90201830
tore.haugom@gk.no

Geir Bjørke
Administrerende direktør GK Rør AS
Tlf: 90887727
geir.bjorke@gk.no

Grenland Rør AS ble 1. april en avdeling i GK Rør AS.

GK Gruppen er Skandinavias ledende totaltekniske entreprenør og servicepartner med en omsetning på 6 milliarder kroner. Med rundt 3000 ansatte og over 80 kontorer i Norge, Sverige og Danmark, leverer vi smarte og bærekraftige løsninger innen ventilasjon, kulde, byggautomasjon, elektro og rør. Vår misjon er å bygge bærekraftige samfunn for generasjoner.

www.gk.no | www.gk.se | www.gk.dk