Gøy at våre vegetarnuggets slår an internasjonalt!

Ingen norske medier var interessert i McDonald's Norges pressemelding om nye vegetarnuggets, men de engelsktalende landenes medier var. Det som startet med at én nettside i England omtalte våre vegetarnuggets vokste i løpet av få dager, og til slutt var nuggetsene blitt "kjendis" i USA og Australia også.

McDonald's Norge lanserer vegetarnuggets

- Det er første gang at vi får henvendelse fra BBC når vi lanserer et produkt i McDonald's i Norge. Det er gøy at våre vegetarnuggets slår an internasjonalt, sier Kristina Johansen, kommunikasjonssjef i Food Folk Norge AS.

Ett McDonald’s besøk skal være noe å se frem til. Vi håper flere kunder vil se frem til et besøk når vegetarburgeren Veggie McSpice, vegetarnuggets og McFeast med vegetarburger blir å finne i alle restaurantene.

Her er noen av mediene som har skrevet om McDonald's Norges vegetarnuggets så langt:

Om Food Folk Norge AS
Food Folk Norge AS forvalter og utvikler McDonald’s merkevare i Norge. McDonald's er en av Norges største restaurantkjeder, med 72 restauranter, og en årlig omsetning på over 1,9 milliarder kroner. Restaurantene strekker seg fra Kristiansand i Vest-Agder, til Steinkjer i Nord-Trøndelag.Vi har over 3 100 medarbeidere, og ble i 2018 kåret blant én av Norges beste arbeidsplasser. Vi mottok også hederspris for mangfold og inkludering av Great Place To Work. En stor andel av våre medarbeidere er unge mennesker. Dette gjør oss til en av Norges største og beste arbeidsgivere for ungdom. Våre medarbeidere er også en etnisk og kulturell smeltedigel; over 80 kulturer er representert, noe som skaper et spennende og energisk arbeidsmiljø.

For mer informasjon, kontakt:
Food Folk Norge AS
+47 913 00 633

Sammen om en ren by6.5.2019 11:36:01 CESTAktuelt

McDonalds er selvsagt med når Rusken går av stabelen i Oslo. Velkommen innom vår stand i Spikersuppa, «Rusken-byen», og hør om vårt arbeid innen bærekraft. Vi vil blant annet sammen med The Good Store presentere våre nye serveringsbrett laget av 100 % havplast. I tillegg vil Ronald McDonald Barnefond delta og det vil være morsomme aktiviteter for barn, hvor de kan vinne morsomme og miljøvennlige gaver. Standen vil være bemannet hver dag fra 10 til 16.