Fyller Drammenshallen med boligeksperter

Omtrent hver eneste kvadratmeter er utnyttet når Boligmesse inntar Drammenshallen 26.-28.oktober. Prosjektleder Jon Egil Kraggerud fra arrangøren Compass Fairs lover både inspirasjon, gode tilbud og eksperthjelp.

– Vi gleder oss til årets messe i Drammen og har med oss utstillere fra de fleste bransjer, sier Kraggerud.

Totalt har han i år fått med seg over 100 nasjonale og lokale utstillere og omtrent hver eneste kvadratmeter i Drammenshallen er utnyttet til det fulle. Til og med utenfor hallen vil man kunne finne utstillere.

– Her blir det noe for de fleste, enten du skal bygge eller kjøpe nytt, pusse opp, bytte ut møbler og interiør eller kunne tenke deg en vinterhage. Det blir muligens et ekstra stort fokus på alternative oppvarmingsmetoder, som varmepumpe, solceller og solfangere. Både Energiverket og Mestervarme Green Energy skal også holde foredrag som er utrolig smarte å få med seg dersom du har spørsmål om varmepumpe eller oppvarmingsmetoder som benytter solenergi.

Møt Otto

I tillegg til inspirerende utstillere både i og utenfor hallen, kan man både lørdag og søndag møte Otto Robsahm, kjent fra det populære TV-programmet «Sinnasnekker’n». Han skal holde foredrag der han deler av sin kunnskap, i tillegg til å lede morsomme aktiviteter på scenen.

– Otto skal blant annet kåre messens Handygirl og Handyman, og det er alltid spennende å se hvem som løser utfordringene han kommer med på best mulig måte, sier Kraggerud.

Vinn premier for titusenvis av kroner

Gjennom hele helgen er det også mulig å registrere seg i årets messekonkurranse.

– Trekningen skjer søndag klokka 16.30, da finner vi ut hvem som stikker av med ulike Samsung-produkter til en totalverdi på 50.000 kroner. Etterpå blir det ballongslipp, med flotte premier fra utstillerne.

Det blir også barnepark på messen, der barna kan kose seg med morsomme aktiviteter mens foreldrene kan gå rundt i ro og mak og la seg inspirere.

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Fredag 26. oktober kl. 12-19
Lørdag 27. oktober kl. 10-18
Søndag 28. oktober kl. 10-17

Prosjektleder:

Jon Egil Kraggerud, 906 23 305 // jon@boligmesse.no

Boligmesse i Drammen er en populær begivenhet.
Helgens Boligmesse er en av 19 boligmesser i 2018. Arrangøren har opplevd økt kjennskap og mer besøk de siste fire årene. Her fra Telenor Arena i 2017. Foto: Bård Gundersen
Tips, inspirasjon og gode tilbud er hva de besøkende får på Boligmesse. Foto: Bård Gundersen
De populære konkurransene handygirl og handyman ledes av Otto Robsahm, og arrangeres lørdag og søndag. Foto: Bård Gundersen
Boligmesse tilbyr barnepark for barn mellom 3 og 10 år. Foto: Bård Gundersen
Søndag 16.30 blir det ballongslipp, med flotte premier fra ulike utstillere.

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesse. Messen er landsdekkende, og i 2018 arrangeres 19 boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør.

I tillegg arrangeres tilsvarende messer i Sverige, Danmark og Tyskland. Compass Fairs AS er totalleverandør, og leverer alt av utstyr til messer, kongresser og alle typer store og små arrangementer.