Februarnyhetene fra IKEA

Denne måneden lanserer vi flere produkter som kan fylle hverdagen med mer lek og moro. De har et moderne preg med kontrasterende farger, enkle former og eksperimentelle materialer. Last ned bilder og pdf med produktinformasjon under.

Ett av høydepunktene er et settebord i tre deler, som lar deg skjule det du vil skjule. Foreldre kan glede seg over nye babymøbler, en tekstilkolleksjon for babyer og barnemadrasser – og at alt er utviklet med barns sikkerhet som høyeste prioritet. Til badet har vi flere vann- og energibesparende dusjer. Andre høydepunkter er en serie klokker med nye funksjoner samt te- og kaffeprodukter – som gjør hver dag litt morsommere og mer smakfull.

Pressevakten er tilgjengelig for alle medier. For kundehenvendelser, ta kontakt med IKEA kundeservice på telefon 02340.

994 84 950pressesenter@IKEA.com

IKEAs forretningsidé er å tilby et stort utvalg form- og funksjonsriktige hjeminnredningsartikler til så lave priser at så mange som mulig får råd til å kjøpe dem. Det er i dag 392 IKEA-varehus i 48 land i verden. 340 av disse, inklusive alle norske varehus, er drevet av IKEA-gruppen, resten av andre franchisetakere. Sist år hadde disse varehusene 783 millioner besøk, mens nettsidene ble besøkt 2,1 milliarder ganger. I Norge har IKEA syv varehus; ett i Oslo, ett i Asker, ett i Bergen, ett i Stavanger, ett i Trondheim, ett i Lillesand og ett på Ringsaker. Norske kunder kan også handle ved tre IKEA Service & pick-up points, i Tromsø, Ålesund og på Skøyen i Oslo. Totalt jobber det rundt 3000 medarbeidere i IKEA Norge.

Kvinner tar styringen gjennom håndverk6.2.2018 12:28Pressemelding

Sammen med kvinnelige håndverkere i India, har IKEA skapt kolleksjonen INNEHÅLLSRIK. Ved å jobbe sammen med sosiale entreprenører, skaper IKEA jobber for dyktige kvinner i deler av verden hvor det trengs aller mest. Engasjementet gir kvinner mulighet til å skape en bedre hverdag for seg selv og lokalsamfunnet. Det skaper ikke bare jobber, men også selvtillit, stolthet, økonomisk selvstendighet, positivitet og forandring.