Beresford til Glaseksperten

Danske Glaseksperten har i lang tid levert glass til små og store prosjekter i Norge. Nå har leverandøren fått Kent Beresford som salgsansvarlig i Norge. Samtidig har det danske selskapet tegnet et fullverdig medlemskap i Glass og Fasadeforeningen.
Kent Beresford.

Tidligere har Glaseksperten servet sine norske kunder fra Danmark. Med en dedikert kundeansvarlig ønsker nå danskene en tettere oppfølging av markedet i Norge. Kent Beresford startet allerede den 2. mai. Beresford har flere år som Branch Manager/Salgssjef i Pilkington bak seg og er et kjent fjes for mange i glassbransjen.
 – Jeg er utrolig takknemlig og glad for å kunne si at jeg nå er en del av teamet til Glaseksperten. Glaseksperten produserer og leverer nærmest alt fra egen fabrikk i Hjørring. Det er kun er en kort båttur unna det norske fastlandet. Når tilbudet kom var jeg aldri tvil. Det å kunne jobbe for en glassleverandør med Nord-Europas mest moderne glassproduksjon blir et privilegium. Jeg er svært trygg på at vi har noe helt unikt å tilby til det norske markedet, så det blir ordentlig artig å reise ut å hilse på gamle og nye bekjentskaper i tiden fremover, sier Beresford.

Samtid med den offensive satsingen har Glaseksperten meldt seg inn i Glass og Fasadeforeningen.
– Vi er naturligvis meget fornøyde med å kunne skilte med medlemskap i Glass og Fasadeforeningen. Medlemskapeter en naturlig del av vår satsning i Norge. Jeg har selv deltatt på mange arrangement i GF de seneste årene og har utelukkende positive erfaringer fra disse. Vi ser nå frem til å ikke bare nyte av fordelene gjennom et medlemskap, men også å kunne bidra som et aktivt medlem i årene fremover, sier Beresford.

Kent Beresford.