Årets VINTER- kolleksjon fra IKEA

Jula begynner med forberedelser og slutter med feiring, og i årets VINTER- kolleksjon får du alt du trenger- eller bare har lyst på til jul. Tilbehør, belysning, gavepapri og bånd, blomster... og til og med selve juletreet.

Årets VINTER-kolleksjon er bedre rustet enn noen gang til å hjelpe deg med å gjøre den intense, avslappende, sosiale, kalde, varme perioden vi kaller vinter, enda koseligere. Pynt opp hjemme og inviter hele gjengen til selskap, eller bare tenn et telys og ta en rolig stund for deg selv. Å gjøre seg klar for vinteren handler mest av alt om det mentale.

Hvordan vi forbereder og feirer, varierer fra person til person, og familie til familie. For noen er vinteren en eneste lang feiring. For andre er det den tiden på året da de senker tempoet. Der noen ser frem til å pynte til store selskaper hjemme, gleder andre seg til bare å tenne et lys og få litt tid for seg selv. Med årets kolleksjon kan du bli bedre rustet enn noen gang til å gjøre den intense, avslappende, sosiale, kalde, varme perioden vi kaller vinter, enda koseligere.

Pressevakten er tilgjengelig for alle medier. For kundehenvendelser, ta kontakt med IKEA kundeservice på telefon 915 02 340.

994 84 950pressesenter@ikea.com

Dekorasjoner
Gaver
Stemning med lys
Dekk et festbord
STRÅLA lampe. 229,-
STRÅLA taklampe 149,-
STRÅLA LED- lysestake 329,-
STRÅLA LED- vegg-/ taklampe 249,-
STRÅLA LED- lyskrans med duer 199,-
STRÅLA LED-lyskrans 69,-
VINTER 2018 serveringsfat 79,-
VINTER 2018 serveringsbolle med lokk 2. stk. 99,-

IKEAs forretningsidé er å tilby et stort utvalg form- og funksjonsriktige hjeminnredningsartikler til så lave priser at så mange som mulig får råd til å kjøpe dem. Det er i dag 419 IKEA-varehus i 50 land i verden. 365 av disse, inklusive alle norske varehus, er en del av INGKA-gruppen, resten av andre franchisetakere. Sist år hadde disse varehusene 783 millioner besøk, mens nettsidene ble besøkt 2,1 milliarder ganger.

I Norge har IKEA syv varehus; ett i Oslo, ett i Asker, ett i Bergen, ett i Stavanger, ett i Trondheim, ett i Lillesand og ett på Ringsaker. Totalt jobber det litt over 3000 medarbeidere i IKEA Norge.