NRK

Akkreditering artistslipp MGP 2018

Del

Mandag 15. januar har NRK gleden av å presentere de 10 artistene som skal konkurrere i Melodi Grand Prix 2018.

Årets programledere Silya Nymoen og Kåre Magnus Bergh presenterer artistene i "Store Studio".

Foto: Julia Marie Naglestad / NRK
Årets programledere Silya Nymoen og Kåre Magnus Bergh presenterer artistene i "Store Studio". Foto: Julia Marie Naglestad / NRK

Pressen er hjertlig velkommen til lanseringen i «Store Studio» på Marienlyst kl. 12.30.

Oppmøte i foajeen kl 12.00 (senest kl 12.15).

Redaksjoner som ønsker akkreditering bes melde fra så fort som mulig innen torsdag 11. januar.

Det viktigste i første omgang er antall, mens navn, e-postadresse og mobilnummer til de akkrediterte, kan ettersendes så snart det er klart.

Send påmelding til camilla.sand@nrk.no mob: 90069807

Vel møtt!

Kontakter

Presseansvarlige: Camilla Sand / 90069807 og Andres Blaauw-Hval / 93806942

Bilder

Årets programledere Silya Nymoen og Kåre Magnus Bergh presenterer artistene i "Store Studio".

Foto: Julia Marie Naglestad / NRK
Årets programledere Silya Nymoen og Kåre Magnus Bergh presenterer artistene i "Store Studio". Foto: Julia Marie Naglestad / NRK
Last ned bilde

Om NRK

NRK
NRK
Bjørnstjerne Bjørnsons plass 1
0340 Oslo

23 04 70 00http://www.nrk.no

NRK byr på et bredt medietilbud med tre tv-kanaler, 16 radiokanaler og nettstedet NRK.no.

NRK er Norges største mediebedrift med avdelinger 56 steder rundt om i Norge. Som offentlig eid kringkastingsselskap har NRK i oppgave å lage et bredt og vidt medietilbud for alle som bor i Norge tuftet på norsk språk og kultur.

Følg saker fra NRK

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra NRK på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra NRK

Så mange så Monsens premieretur20.7.2018 10:43Pressemelding

I forrige uke startet årets sommertur med Lars Monsen i spissen. På premiereturen på Hardangervidda, som ble sendt på NRK1 torsdag 12. juli, fulgte 37.000 seere med på den fem timer lange turen. Det ga en markedsandel på 22 prosent. 268.000 var innom sendingen i minst ett minutt. Antall seere på fredagens minutt for minutt-sending lå på 39.000, og disse tallene økte på lørdagen til 50.000. På søndagen lå tallet på 77.000 seere. – Det er tydelig at folk setter pris på opplevelser fra fjellet. Vi er strålende fornøyd med første uken, sier Thomas Hellum, som er prosjektleder for «Monsen minutt for minutt». Sommeråpent «Sommeråpent», som sendes på NRK1 om kvelden, hadde 454.000 seere på premieren 12. juli, og en markedsandel på 52 prosent. I løpet av helgen lå tallene for «Sommeråpent» på 286.000 (fredag), 346.000 (lørdag) og 397.000 (søndag). – «Sommeråpent» har de største tallene og er flaggskipet på kvelden - og det er som forventet når programmet går i beste sendetid. «Monsen minutt fo

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom