Se gratis på Pluto TV i kveld: Ada Hegerbergs Lyon vs Benfica i Champions League

Vi minner om at nordmenn kan se Champions League-oppgjøret mellom Lyon og Benfica gratis på DAZN Women's Football Channel på Pluto TV i kveld onsdag 27. mars kl. 18.35

Følg pressemeldinger fra Paramount

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Paramount på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Paramount

Se Barcelonas Graham Hansen og Syrstad Engen i El Clásico – gratis på Pluto TV22.3.2024 14:08:18 CET | Pressemelding

Vi minner om at nordmenn kan se Real Madrid mot Barcelona i Spanias gjeveste fotballoppgjør, El Clásico, søndag 24. mars kl. 17.50 – gratis på «DAZN Women's Football Channel» på Pluto TV. I spillerstallen til Barcelona finner vi også blant annet de norske stjernespillerne, Caroline Graham Hansen og Ingrid Syrstad Engen som gjør denne kampen ekstra spennende for fotball-ivrige nordmenn! Om Pluto TV Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste som leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler on-demand til et globalt publikum. Den Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, innhold for barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og kanalens voksende internasjo