Paramount

Kolstad møter Industria Kielce i en avgjørende kamp i herrenes Champions League

Se gratis på Pluto TV: Torsdag 29. februar tar Kolstad Håndball på seg en spennende utfordring når de møter Industria Kielce i den kommende kampen i EHF Champions League.

Med Kolstad på 7. plass i gruppespillet og Industria Kielce på en solid 4. plass, er dette oppgjøret av stor betydning for begge lagene.

Etter Kolstads tap mot HC Zagreb forrige uke, kjenner laget på presset for å hente inn poeng og sikre en bedre posisjon i gruppen. Med en seier i sikte vil gutta fra Trondheim gi alt de har og vise sitt konkurranseinstinkt i møte med den polske storklubben.

Industria Kielce, på sin side, kommer inn i kampen med øynene rettet mot å forsvare sin posisjon i gruppen. Med ambisjoner om å klatre høyere opp på tabellen, vil det polske laget være ivrige etter å sikre seg tre viktige poeng i dette storoppgjøret.

Kampdetaljer:

Industria Kielce - Kolstad Håndball

Dato og tid: Torsdag 29. februar kl. 18.30

Kolstad Håndball står overfor en utfordrende håndballkamp, men stiller med en knallsterk lagoppstilling, sultne på seier. Håndballentusiaster kan følge kampen live på Pluto TV Sport-kanalen, enten i appen eller på www.pluto.tv. Vi oppfordrer alle norske fans til å støtte Kolstad i dette spennende oppgjøret i EHF Champions League.

Om Pluto TV

Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste som leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler on-demand til et globalt publikum. Den Emmy-prisbelønte®-tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, innhold for barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og kanalens voksende internasjonale fotavtrykk strekker seg over fire kontinenter og over 35 markeder.

Om HANDBALL-KANALEN.TV

Handball-Kanalen.TV, opprettet og administrert av Infront Lab (Infronts avdeling for sportsteknologi og innovasjon), lar fans se alle EHF Champions League- og EHF European League-kamper live og on-demand over hele Norden. Handball-Kanalen.TV ble lansert sommeren 2023 og gir alle deltakende klubber i regionen fordelene ved å ha dedikerte kanaler på plattformen som fungerer som et knutepunkt for faninteraksjon og, viktigst av alt, lar fansen få se favorittlagene sine deres på pay-per-view-basis.

Handball-Kanalen.TV er fortsatt det eneste stedet hvor du kan se alle kampene i Machineseeker, EHF Champions League Men, EHF Champions League Women samt EHF European Leagues (Men & Women) live og on-demand.

Følg pressemeldinger fra Paramount

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Paramount på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Paramount

Se Barcelonas Graham Hansen og Syrstad Engen i El Clásico – gratis på Pluto TV22.3.2024 14:08:18 CET | Pressemelding

Vi minner om at nordmenn kan se Real Madrid mot Barcelona i Spanias gjeveste fotballoppgjør, El Clásico, søndag 24. mars kl. 17.50 – gratis på «DAZN Women's Football Channel» på Pluto TV. I spillerstallen til Barcelona finner vi også blant annet de norske stjernespillerne, Caroline Graham Hansen og Ingrid Syrstad Engen som gjør denne kampen ekstra spennende for fotball-ivrige nordmenn! Om Pluto TV Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste som leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler on-demand til et globalt publikum. Den Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, innhold for barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og kanalens voksende internasjo