Sirkus Shopping

Et kjøpesenter med tilbud om leie isteden for å kjøpe

Velkommen til Sirkus Shopping utleieportal – en kostnadseffektiv utleieopplevelse.

Sirkus Shopping har samlet smarte ting å leie fra mange butikker i felles nettsted hvor kunden kan leie varer fra flere butikker. Enklere kan det ikke bli.

Hos oss kan du leie et utvalg av kvalitetsvarer. Enten det er arrangementer, festlige anledninger, byggeprosjekter eller mer.

"Utleie for enhver anledning: Utforsk vårt mangfoldige utvalg"

"Bærekraftig valg - praktisk løsning: Sirkus Shopping utleieportal"

"Banebrytende utleieopplevelse: Sirkus Shopping utleieportal, en enklere hverdag"

Sirkus Shopping satsningsområde denne våren er den  utleieportalen utleie.sirkusshopping.no som tilbyr utleie av barneutstyr, leker, verktøy, kofferter, party og selskapsartikler mm. Utleie av selskapskjoler, dresser og tilbehør står neste for tur.

Leie er i vinden som aldri før.  Vi er godt kjent med utleie i alle former og tjenester, og da skal vi som kjøpesenter selvfølgelig tilby denne tjenesten. Vi ønsker og har stort fokus på delingsøkonomi og sirkulærøkonomi.

Mange i Trondheim bor eller har flyttet inn i mindre leiligheter med mindre oppbevaringsplass og da passer denne tjenesten perfekt! Vi lever i en tid da vi ønsker å leie fremfor å eie. Dette er en bærekraftig og sirkulær livstil mange er opptatte av.

Med vår enkle og brukervennlige plattform, er det enkelt å finne, bestille og få hentet utstyret du trenger, når du trenger det. Våre priser er konkurransedyktige, vi ønsker å gi deg den beste servicen.

Utforsk vårt utvalg i dag, og opplev en utleieprosess som setter dine behov først.

Å velge å leie i stedet for å eie varer gir flere fordeler:
Leie gir tilgang til varer uten høye kostnaden ved kjøp. Dette er veldig bra i forhold til varer som kun blir brukt sjelden eller for en kort periode.
 Når man leier, slipper man bekymringene knyttet til vedlikehold og oppgraderinger. Da kan man fokusere på å bruke varen uten ekstra bekymringer.
 Leie gir tilgang til et utvalg av bruksvarer varer uten å tenke på at dette skal lagres.

Å leie varer fremmer bærekraft på flere måter:
Ved å leie varer kan man unngå kjøp av produkter eller ting som kun vil bli brukt sjelden. Dette bidrar til å redusere produksjonen av unødvendige varer og mengden avfall.
Ved å leie varer lokalt kan man bidra til å redusere karbonavtrykket knyttet til produksjon og transport.
Leie støtter opp under prinsippene i sirkulær økonomi ved å forlenge levetiden til produkter. Dette går hånd i hånd med ideen om å redusere sløsing og resirkulere materialer for å skape en mer bærekraftig økonomi.
Leie gir ofte en kostnadseffektiv løsning, spesielt for produkter som kun trengs midlertidig, uten å gå på kompromiss med kvaliteten.
Samlet sett er leie av varer en praktisk tilnærming som støtter miljøhensyn og fremmer en mer bærekraftig livsstil.

Å leie klær i stedet for å kjøpe har flere fordeler:
Leie gir deg muligheten til å ha et variert klesskap uten å måtte investere i dyre plagg. Dette er spesielt gunstig for spesielle anledninger eller trendbaserte klær.
Leie av klær støtter opp om bærekraftig mote ved å minimere behovet for produksjon av nye plagg og redusere belastningen på miljøet. Nyt godt av mote og trender uten økonomiske og miljømessige konsekvenser.

Erfaringer fra kunder:

Andrea og Jonas tok turen til Trondheim i julen for å besøke familie.

Da var det veldig flott å kunne reise uten å ta med seg barnevognen på flyet.

Lille Teo har det godt i voksiposen i supervogna, mens Andrea Sancho Ferre og Jonas Collin Flatval går tur i Ilsvika. Vogna ble brukt hver dag i jula.  De syntes det var himmelsk å slippe å reise med sin egen vogn. Både pga risikoen for å få den skadet og fordi de hadde mer enn nok bagasje uten den. Leie isteden for å kjøpe er perfekt. Enkelt nettportal for bestilling god service når vi både hentet og leverte tilbake vognen hos Sprell. Å leie istedenfor å eie anbefales.

Om Sirkus Shopping

Sirkus Shopping er et av Midt Norges største kjøpesenter ligger på kollektiv knutepunkt  i Trondheim øst ved innkjøringen til Trondheim sentrum. Kjøpesenteret har visjon "STORE OPPLEVELSER" som vi lever etter med å gi våre gjester en annerledes handelseopplevelse. Vi har mange event som skal være med å innfri denne visjonen.

Sirkus har en sterk butikkmiks med vekt på mote og ungdomsbutikker, spisesteder og interiør.

Følg pressemeldinger fra Sirkus Shopping

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sirkus Shopping på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Sirkus Shopping

Ny Bærekraftig Sykkelparkering åpner for Grønn Mobilitet på Sirkus Shopping9.2.2024 12:47:45 CET | Pressemelding

Sirkus Shopping er stolte av å kunngjøre den offisielle åpningen av en moderne og bærekraftig sykkelparkering, designet for å fremme grønn mobilitet og sykkelvennlighet for ansatte som jobber på Sirkus Shopping. Denne sykkelparkeringen representerer en betydelig investering i bærekraftige transportløsninger og støtter Sirkus Shopping sitt engasjement for en mer miljøvennlig fremtid.

Jobber du på Sirkus Shopping får du nesten 30% rimeligere reise med bussen!26.5.2023 14:03:52 CEST | Pressemelding

Sirkus Shopping sine ansatte er så glade for å komme i gang med HjemJobbHjem! NÅ er tiden for endring! «Interessen var veldig stor blant ansatte når vi tok en undersøkelse blant ansatte for å sjekke interessen for dette» sier senterleder Trine Foosnæs. Sirkus har i dag på plass en rekke tilbud som skal gjøre det enklere for de som jobber på Sirkus. Med ca 800 ansatte i butikkene og 400 på etasjene som er med leietakere innen helse og næring så er det mange dette gjelder. «Vi har det meste tilrettelagt for at man kan få dette til å bli en del av sin nye hverdag. Som kollektivt knutepunkt med over 1450 avganger daglig går det en buss til de fleste bydeler i Trondheim». «Utbyggingen av sykkelveier har vært stor i vårt område de siste årene. Vi har sykkelveier som er kjempefine å bruke stort sett alle dager i året. Pluss at vi ha bysykkel finner man rett utenfor en av våre innganger». Forteller senterlederen. Nytt innendørs sykkelparkeringshus for ansatte! «Det vi jobber med nå er å bygge