Nytt Apollo Sports-hotell på Gran Canaria

Monte Feliz blir en rendyrket treningsoase for alle målgrupper, med samme kvalitetsstempel som reisearrangørens andre førsteklasses Powered by Playitas hotell.

Monte Feliz

Siden lanseringen av Apollos første sportshotell, Playitas Resort, for 14 år siden, har porteføljen av treningsreiser og hoteller vokst markant. I dag huser varemerket Apollo Sports Nordens bredeste treningskalender i tillegg til 11 rendyrkede sportshoteller. I oktober lanserer reisearrangøren det siste i rekken og første av sitt slag på Gran Canaria: Monte Feliz.

Med beliggenhet på en høyde i populære Bahia Feliz sør på øya, venter nybygde sportsfasiliteter og toppmoderne utstyr, som gjør hotellet til det ultimate valget for en aktiv ferie – uansett hvem man er og hvilket utgangspunkt man har.

- Monte Feliz er rett og slett resultatet av vår visjon om å skape treningshoteller der likesinnede kan møtes, være aktive, utfordre seg selv og feriere på samme sted. Vi har lagt ned mye arbeid i utviklingen av hver minste detalj for å skape førsteklasses omgivelser hvor interessen for en aktiv livsstil kan dyrkes, sier Daniel Giray, sportsjef i Apollo.

Hotellet gjennomgår nå en utvidet renovering, og vil stå klart i oktober 2024.

Sports inclusive – for alle!

Monte Feliz er utviklet av Apollo Sports for å imøtekomme ulike ønsker og behov, og huser et omfattende tilbud av treningsmuligheter for både entusiaster, aktive familier og eliteutøvere. Eksempelvis vil hotellets gjester kunne glede seg over et nybygget og velutstyrt gym, utendørs WOD box for crossfit og funksjonell gruppetrening som både yoga og dans, padel-, og tennisbaner med mulighet for kurs og gruppespill, ultimate omgivelser og fasiliteter for triatlon og ikke minst et sykkelsenter som tilbyr utleie slik at gjestene kan utforske øyas majestetiske omgivelser.

Gjestene vil også kunne nyte godt av konseptet «sports inclusive» - som innebærer at man kan benytte seg av et bredt spekter av hotellets sportsaktiviteter og fasiliteter uten ekstra kostnad.

- Vårt mål er ikke bare å gjøre det enkelt for alle å trene i ferien, men også å oppdage og dyrke gleden sport og aktivitet kan gi. Derfor tilbyr vi sports inclusive på flere av våre sportshoteller, slik at alle våre gjester skal kunne prøve ut mange ulike treningsformer og finne sin favoritt, forklarer Giray.

I tillegg til trening legger det nye sportshotellet også stor vekt på å tilby lokal, bærekraftig og sunn mat. Hotellets nybygde restaurant vil servere både frokost-, og middagsbuffe, mens sportsbaren inviterer til avslappet after-workout og sosiale sammenkomster.

Monte Feliz. Hotellet er under renovering og vil stå klart oktober 2024.
Apollo Sports
Bahia Feliz

Sammen med spesialistarrangørene Golf Plaisir, Lime Travel og Xtravel samt treningshotellet Playitas er Apollo en del av gruppen DER Touristik Nordic AB. Vi jobber aktivt med bærekraftige reiser og har vært Travelife-sertifisert siden 2016. Les mer på www.apollo.no.

Følg pressemeldinger fra Apollo

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Apollo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Apollo