I ettermiddag belønnes trofaste drivstoff-kunder ekstra hos Circle K

I dag, onsdag 6. september gjentar Circle K suksessen fra i fjor, og setter ned prisen med to kroner mellom kl. 1400 og 1700. Tilbudet gjelder alle, men man må være eksisterende eller ny kunde i fordelsprogrammet EXTRA for å få rabatten.

Det er gratis og enkelt å registrere seg når man skal fylle. Rabatten på to kroner trekkes fra prisen på pumpe på det aktuelle tidspunktet.

- Dette er enkelt og greit en markering for å vise at vi setter ekstra pris på kunder som ønsker å være med i fordelsprogrammet vårt, EXTRA. Trofaste kunder fortjener en ekstra oppmerksomhet i en tid med prisvekst og renteøkninger, sier Knut Hilmar Hansen, kommunikasjonssjef i Circle K Norge.

- I Circle K er vi opptatt av å gjøre hverdagen enklere for folk. Registreringen som utløser drivstoffrabatten gjøres enkelt på pumpa i forbindelse med at du tanker, eller i kassa før du betaler.

Han viser til at det kan være store prissvingninger mange steder både på bensin og diesel som følge av lokale priskriger:

- Vi vet at mange bilister er prisbevisste, og følger med på drivstoffprisen fordi den er lett synlig i mast langs vei. Og de aller mest prisbevisste vet at det er ekstra rabatt å hente ved å bruke fordelsprogrammet. Vi setter stor pris på våre mange trofaste fordelskunder, derfor ønsker vi å belønne dem litt ekstra i dag.

Det blir ekstra bemanning på flere av våre største stasjoner av servicekontoransatte og stasjonsmedarbeidere ikledd synlige refleksvester.

Tilbudet er en del av en internasjonal markering i august og september som omfatter rundt 1600 Circle K-stasjoner over hele Europa.

Stasjonssjefene Trine Lill Tverfjell Isaksen (Circle K Bjerke) og Kristian Bertelsen (Circle K Økern) ønsker velkommen til gode drivstoffpriser for EXTRA-kunder mellom kl. 14 og 17 i dag, onsdag 6. september. Foto: Terje Borud/Circle K

Om Circle K Norge AS

Vi kaller oss energistasjon, helt enkelt – fordi vi tilbyr energi til bilen og deg som er på farten.

• Circle K Norge driver rundt 450 energistasjoner i Norge, over halvparten av dem er bemannede stasjoner som tilbyr drivstoff, bilvask, kaffe og mat.
  • Vi bygger ut vårt nettverk av hurtigladere, over nærmer oss raskt 1000 ladeplasser for elbiler på over 100 av våre stasjoner.
  • Vi er også drivstoffgrossist og har en rekke terminaler og depoter som forsyner stasjoner og kunder i hele Norge.
  • Ca. 3 000 personer jobber på våre kontorer og stasjoner over hele landet.
  • Circle K har en hundreårig historie i Norge, som Norsk Brændselsolje A/S med merkenavnene MIL og BP, Norsk Olje as (Norol), Statoil Norge AS og Statoil Fuel & Retail AS (Statoil) og nå Circle K Norge AS (Circle K).
  • Om Couche-Tard
    Couche-Tard er et globalt selskap som opererer i 25 land med mer enn 14 400 butikker, hvorav omtrent 11 000 tilbyr drivstoff til veitransport.
  • Med sine velkjente Couche-Tard- og Circle K-bannere, er vi en betydelig drivstoff- og convenience-aktør USA, Canada, Skandinavia, Baltikum Polen, så vel som i Irland.
  • Omtrent 128 000 personer er ansatt i hele vårt globale nettverk.

Følg pressemeldinger fra Circle K Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Circle K Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Circle K Norge