Orkla Foods årets leverandør i Circle K-kjeden

Orkla Food ble kåret til Årets Leverandør i Circle K-kjeden i Norge under en større samling for franchisetakere, daglige ledere og medarbeidere på Servicekontoret.

Orkla Foods og Stabburet er årets leverandør i Circle K-kjeden. Fra venstre key account manager i Orkla Foods, Christoffer Wroldsen, distriktsansvarlig i Orkla Foods Truls Spiel, brand manager i Orkla Foods Jenny Hafskjold, distriktsansvarlig i Orkla Jon Andersen, markedsdirektør Magnus Berger i Circle K, kategorisjef mat i Circle K, Trude Marchmann-Jensen, sr. key account manager i Orkla Foods Cecilie Sand, og helt til høyre Mia Cathrine Tveit Stoknes, sjef for merchandise i Circle K. Foto: Knut Hilmar Hansen/Circle K Foto: Knut Hilmar Hansen/Circle K

- Kjempegøy å vinne årets leverandør, og en bekreftelse på at innsatsen som legges ned på tvers av organisasjonen settes stor pris på hos kunde! Vi har et stort fagmiljø med kompetanse i alle ledd i verdikjeden. I tillegg til våre kvalitetsprodukter, er dette en merverdi som virkelig blir verdsatt av Circle K og gjøre oss til en solid samarbeidspartner i Out of Home markedet sier sr. key account manager Cecilie Sand.

Kategorisjef mat i Circle K Norge, Trude Marchmann-Jensen, sier at Orkla Foods er en solid leverandør av kvalitet, og med muskler som få andre.

- De bidrar med enorm kompetanse – både i bredden og dybden og har et stort spekter av både produkter og kunnskap som de alltid ivrer etter å dele med oss. Både som pølse- og hamburgerspesialist er de unike, og gjennom vårt samarbeid blir de enda sterkere, - og fortsatt rigget for å vokse. De stiller alltid opp så fort de blir spurt – enten det er på en liten lokalstasjon eller på store arrangementer, sier Trude Marchmann-Jensen.

Og legger til at årets leverandør alltid er positive når Circle K ønsker egne produkter og at Orkla Foods alltid er villige til å utvikle og prøve nyheter sammen med stasjonene.

Det var i starten av 2022 at Orkla Foods kapret Norges største pølseavtale, og Orkla-eide Stabburet ble leverandør av pølser og hamburgere til Circle K-kjedens vel 250 energistasjoner i Norge. Pølsene og hamburgerne produseres på Råbekken i Østfold.

Om oss

Vi kaller oss energistasjon, helt enkelt – fordi vi tilbyr energi til bilen og deg som er på farten.

Om Circle K Norge AS

• Circle K Norge driver 456 energistasjoner i Norge, ca 250 av dem er bemannede stasjoner som tilbyr drivstoff, bilvask, kaffe og mat.

• Vi bygger ut vårt nettverk av hurtigladere, over 100 stasjoner har til sammen 800 hurtigladere for elbiler.

• Vi er også drivstoffgrossist og har en rekke terminaler og depoter som forsyner stasjoner og kunder i hele Norge.

• Ca. 3 000 personer jobber på våre kontorer og stasjoner over hele landet.

• Circle K har en hundreårig historie i Norge, som Norsk Brændselsolje A/S med merkenavnene MIL og BP, Norsk Olje as (Norol), Statoil Norge AS og Statoil Fuel & Retail AS (Statoil) og nå Circle K Norge AS (Circle K).

Om Couche-Tard

• Circle K er en del av Alimentation Couche-Tard Inc. («Couche-Tard»), en ledende, global aktør innen eMobility, drivstoff og detaljhandel med hovedkvarter i Laval, Canada.
  • Couche-Tard opererer i 24 land med nesten 14 100 butikker, hvorav omtrent 10 700 tilbyr drivstoff til veitransport. Omtrent 122 000 mennesker er ansatt i hele nettverket.

Følg pressemeldinger fra Circle K Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Circle K Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Circle K Norge