“Apollo Silver” – nå også om vinteren!

Apollos satsing på godt voksne reisende fortsetter. Nå lanserer reisearrangøren tre helt nye reisemål for “Apollo Silver”: Gran Canaria, Tenerife og Madeira.

I høst lanserte Apollo sitt nye reisekonsept rettet mot solglade, aktive og opplevelseslystne reisende over 55 år: Apollo Silver. Kort oppsummert er dette tradisjonelle pakkereiser med alle dets fordeler, toppet med et bredt aktivitetsprogram tilpasset aldersgruppen.

Apollo Silver tilbys i utvalgte uker, på utvalgte hoteller og reisemål – og i høst finner de sted på Kreta og Parga i etterspurte Hellas. Nå utvider Apollo satsingen, og lanserer konseptet på tre av vinterens mest populære reisemål: Gran Canaria, Tenerife og Madeira.

- Det er ingen tilfeldighet at det er på nettopp disse reisemålene vi nå lanserer Apollo Silver. Gran Canaria og Tenerife er begge soleklare favoritter blant voksne reisende på vinterhalvåret, og begge byr på et bredt spekter av flotte severdigheter, kultur og gastronomi. I tillegg er Madeira et fantastisk reisemål for aktivitet. Den kontrastfylte naturen her inviterer til noen spektakulære opplevelser, sier Beatriz Rivera, Kommunikasjonssjef i Apollo.

Frihet og fleksibilitet

En nøkkelfaktor for Apollo Silver er at det ikke er en tradisjonell gruppereise med et obligatorisk ukesprogram. Konseptet tilbys som et tillegg til reisen i seg selv, og man står derfor fritt til å selv velge hvilke aktiviteter, utflukter og opplevelser man ønsker å ta del av. Når det kommer til aktivitetene brer tilbudet seg bredt; fra spennende fotturer og sosiale treningstimer til gastronommiske opplevelser som vinsmaking og matlagingskurs.

Komfort og kvalitet står også i sentrum. Apollo Silver arrangeres kun på noen nøye utvalgte hoteller, hvor man kan forvente førsteklasses fasiliteter, nærhet til strand og restauranter og dokumentert høy kundetilfredshet. Mange av hotellene er også prisbelønte – og flere er miljøsertifisert.

- Med Apollo Silver forsøker vi også å favne bredt, både med tanke på aktivitetstilbudet og hotellene – slik at det skal finnes noe for enhver lommebok og smak. På Gran Canaria har vi eksempelvis plukket ut to av våre mest populære hoteller for voksne: Marina Bayview og Maracaibo. På Tenerife tilbys Apollo Silver på vårt eget Mondo Selected-hotell Atlantic Holiday, mens man på Madeira blant annet kan bo på Apollo Sports hotellet VIDAMAR Resorts Madeira, sier Rivera.

Les mer om Apollo Silver her.

Sammen med spesialistarrangørene Golf Plaisir, Lime Travel og Xtravel samt treningshotellet Playitas er Apollo en del av gruppen DER Touristik Nordic AB. Vi jobber aktivt med bærekraftige reiser og har vært Travelife-sertifisert siden 2016. Les mer på www.apollo.no.

Følg pressemeldinger fra Apollo

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Apollo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Apollo