Rekordresultat for PA Consulting

PA Consulting sitt årsresultat endte på 691,5 millioner pund, en vekst på 24 prosent sammenlignet med året før. Dette gjør PA Consulting til et av de raskest voksende globale konsulentselskapene.
Grete Kvernland-Berg, leder PA Consulting Norge

- Det har vært nok et svært godt år for PA Consulting, noe som gjenspeiles i våre sterke resultater. Vi er unike med vår helhetlige rådgivning hvor vi tar noe fra konsept, gjennom design til utvikling og til kommersiell suksess. Vi er også stolte av arbeidet vi gjør med å innovere og revitalisere våre kunders organisasjon, sier Ken Toombs, CEO i PA Consulting

I løpet av fjoråret ansatte PA Consulting nærmere 1400 medarbeidere. Med det har selskapet totalt omtrent 4000 ansatte med kontorer i London, København, Stockholm, Amsterdam og New York, i tillegg til det norske hovedkontoret på Skøyen i Oslo. PA oppnådde også svært gode attester fra sine kunder, der hele 98 prosent av kundene sier de vil anbefale PA Consulting videre.

I slutten av 2021 etablerte PA også den veldedige organisasjonen The PA Foundation. PA vil jobbe sammen med PA Foundation for å utvikle og inspirere mennesker, spesielt de som står overfor vanskeligheter, til å være morgendagens innovatører og ledere. PA har forpliktet 10 millioner pund i løpet av de neste fem årene til PA Foundation samt 10.000 timer arbeid fra de ansatte i selskapet.

For ytterligere informasjon kontakt

Tone Lill Wilsbeck. Mobil 95940399

Om PA Consulting Group

PA Consulting er et verdensledende management konsulentselskap med fokus på innovasjon og transformasjon. I Norge er vi omlag 70 medarbeidere som arbeider innen strategisk rådgivning, implementering, endringsledelse og større transformasjonsprosjekter mot både privat næringsliv og offentlig sektor. Globalt er PA Consulting 4000 ansatte med kontorer i London, København, Stockholm, Amsterdam New York i tillegg til det norske hovedkontoret på Skøyen i Oslo.

Grete Kvernland-Berg, leder PA Consulting Norge

Om PA Consulting Group

PA Consulting Group

Følg pressemeldinger fra PA Consulting Group

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PA Consulting Group på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra PA Consulting Group