Ny leder for PA Consulting i Norge

Petter Knudsen (44) blir ny leder for den norske delen av det globale konsulentselskapet PA Consulting.

Petter Knudsen, ny leder for PA Consulting

- Jeg ser frem til å lede et svært kompetent og engasjert team i Norge. Vi har nylig utarbeidet en revidert strategi for det norske kontoret, med ambisiøse vekstmål frem mot 2028. Vi skal dyrke vår rolle som strategisk rådgiver samtidig som vi skal hjelpe våre kunder med å realisere faktiske resultater, sier Petter Knudsen, ny leder for PA Consulting i Norge.

Knudsen kom til PA Consulting i 2022 fra Accenture der han har sittet som del av Norgesledelsen og i tillegg hatt det nordiske ansvaret for Accentures strategivirksomhet.

Knudsen tar over etter Grete Kvernland-Berg som har vært leder i PA Consulting Norge siden 2021. Hun vil fremover fortsette å fokusere på kunder innen helse, kommune og privat sektor som partner og del av ledergruppen.

– Vi er svært glade for at Petter tar over stafettpinnen. Han har relevant ledererfaring og er en energisk, kompetent og ikke minst veldig dyktig leder som kommer til å løfte PA Consulting de neste årene, sier Kvernland-Berg.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Tone Lill Wilsbeck, e-post tonelill.wilsbeck@paconsulting.com, mobil 959 40 399

Om PA Consulting

PA Consulting er et verdensledende management konsulentselskap med fokus på innovasjon og transformasjon. I Norge er vi om lag 60 medarbeidere som arbeider innen strategisk rådgivning, digital transformasjon og forretningsutvikling mot både privat næringsliv og offentlig sektor. Globalt er PA Consulting over 4000 ansatte med kontorer i London, København, Stockholm, Amsterdam og USA i tillegg til det norske hovedkontoret på Skøyen i Oslo.

Følg pressemeldinger fra PA Consulting Group

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PA Consulting Group på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra PA Consulting Group