PEPSI MAX INTRODUSERER “SOUND OF TOMORROW”-finalistene
I konkurranse med tusenvis av deltakere er fire finalister nå klare, og Fedde Le Grand, Pepsi MAX og Tomorrowland er et steg nærmere å kåre årets “The sound of Tomorrow”. Fremadstormende DJ’s hadde bare tre uker på seg til å skape et set som når opp på Tomorrowland-scenen, før en jury samlet seg for å håndplukke de fire heldige DJ-ene som fikk gå videre til siste del av konkurransen.
Finalistene, fra alle kanter av Vest-Europa, er: DJ Matti fra Skei i Jølster (#matti), Norge, Angie Mill fra Enschede, Nederland; Jil Tanner fra Berlin, Tyskland og Rikkie fra Gipuzkoa, Spania. Alle mixene deres er nå tilgjengelige for streaming på thesoundoftomorrow.com.
Finalistene skal samles for å konkurrere i en DJ-battle som arrangeres tirsdag 7. juli for Tomorrowland’s enorme publikum både på Facebook, YouTube og Twitch, og vil spre festivalenergi til europeiske hjem på tvers av kontinentet.
Konkurransen ledes av DJ-søstrene Mim og Liv Nervo i duoen NERVO, de høyest rangerte kvinnelige DJ-ene i verden noensinne. De får selskap av finaledommerne Fedde Le Grand og Dimitri Vegas, som skal gi sine tilbakemeldinger. I tillegg vil Fedde Le Grand gi en egen opptreden mellom rundene i konkurransen.
Vinneren av konkurransen får en ettertraktet plass i festivalprogrammet på Tomorrowland 2021, i tillegg til en mulighet til å utgi en remix av Fedde Le Grands nyeste eksklusive “Sound of Tomorrow”-sang, som vil bli offisielt utgitt av plateselskapet hans, Darklight Recordings.
De fire finalistenes skjebne er ikke bare i Fedde og Dimitris hender – en åpen avstemning vil være tilgjengelig på tvers av de tre digitale kanalene, så sørg for å tune inn 16.00 Tirsdag 7. juli for å vise din støtte og nyte to timer med det aller beste fra de unge og lovende talentene. Ved å stemme kommer du automatisk med i trekningen om å vinne billetter til Tomorrowlands Around The World virtuelle festival.
Fedde Le Grand sier: “Vi er et steg nærmere å kåre dette årets Sound of Tomorrow. Etter alle de fantastiske bidragene de siste ukene, er jeg spesielt spent på å se hva de siste fire finalistene bringer til bordet. NERVO-søstrene vil hype opp det enorme publikummet hjemme, mens jeg sitter i dommerpanelet med Dimitri Vegas – vi vil se etter god opptreden, personlighet og energi i konkurranserundene. Jeg kan heller ikke vente med å se hva fansene stemmer på – vi er klare for et forrykende show!”
Dersom du ønsker hjelp med å bestemme hvem som er din favoritt, gå til thesoundoftomorrow.comfor å høre på hver av de kvalifiserte miksene og ikke glem å avgi din stemme på den store kvelden!
Bilder
Lenker
Om PepsiCo
Om PepsiCo
Hver dag har mer enn en milliard forbrukere i mer enn 200 land glede av produkter fra PepsiCo. PepsiCo genererte mer enn 67 milliarder USD i resultat i 2019, drevet av en komplementær mat – og drikkeportefølje som inkluderer merkevarer slik som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker og Tropicana. PepsiCo’s produktportefølje inkluderer et bredt utvalg av fristende mat – og drikkevarer, inkludert 23 merkevarer som hver og en genererer mer enn 1 milliard USD i estimert årlig butikksalg.
PepsiCo’s visjon er å være den globale lederen på mat- og drikkevarer ved å vinne med purpose. Å vinne med purpose reflekterer vår ambisjon om å vinne bærekraftig i markedet og innarbeide purpose i alle aspekter ved vår virksomhet. For mer informasjon, besøk www.pepsico.com.
Følg pressemeldinger fra PepsiCo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra PepsiCo
PEPSICO ER STOLT, NY SPONSOR AV UEFA FOTBALL FOR KVINNER26.8.2020 12:07:16 CEST | Pressemelding
NEW YORK, 26. august, 2020 – I forkant av UEFAs Mesterligafinale for kvinner den 30. august, har PepsiCo (NASDAQ: PEP) nå annonsert en flerårig sponsoravtale med kvinnefotballen i UEFA for ytterligere å styrke tilstedeværelsen i fotballens elite-sjikt. Det nye fotball-samarbeidet vil gå parallelt med det eksisterende sponsoratet av UEFA Champions League (Mesterligaen) for menn.
PepsiCo Nordic støtter Matsentralen14.7.2020 12:00:00 CEST | Pressemelding
PepsiCo Nordics støtter Covid-19 avlastningsinstanser i Norge med en donasjon på 450 000 kroner til Matsentralen.
PEPSICO VIL MER ENN TREDOBLE RESIRKULERT INNHOLD I PLASTFLASKER TIL 50 % I EU INNEN 20305.9.2018 10:14:00 CEST | Pressemelding
I dag kunngjorde PepsiCo at de har satt mål om å øke innholdet av resirkulert plast i plastflaskene deres til 50 % innen 2030 i hele EU, med et delmål på 45 % innen 2025. Dermed tredobler selskapet bruken av resirkulert plast tilsvarende 50 000 tonn rPET.
LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN8.5.2018 12:06:59 CEST | Pressemelding
UEFA & PEPSI® LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN (PRESENTERT AV PEPSI), DUA LIPA OPPTRER PÅ FINALEN I KIEV.
LOVE IT LIVE IT med Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd & Dele #LoveitLiveit6.3.2018 11:00:00 CET | Pressemelding
Verdensstjernene spiller gatefotball i ny, global TV-reklame. Ikoniske bilder og lokal kunst forteller en personlig historie om verdens beste spillere, inkludert Pepsi MAX-ambassadør Leo Messi.